۱۳۸۸ اسفند ۲۵, سه‌شنبه

جوابیه به بسیجی

جناب بسیجی متوهم یا همان محمدعلی ابراهیمی من به همه سوالات شما پاسخ میدهم
چرا بسیج مردم را می زند؟در روز عاشورا تو کجا بودی؟چرا یاوه هایی راکه شنیدی مدام تکرار می کنی؟
در روز عاشورا من در متن ماجرا بودم.چشمان کورت را به واقعیت باز کن.در کجای دنیا مردم را در خیابان مورد ضرب و شتم قرار می دهند؟در کجای دنیا دین را مانند پتک بر سر مردم می کوبند.لعنت به هرچه حکومت دینی در دنیاست . اگر دقت کنی همه حکومتهای دینی در کشورهای عقب افتاده هستند.ما الان در دنیا چه حرفی برای گفتن داریم؟چرا فیلمهایی که در اینترنت موجود است را نگاه نمیکنی؟چه کسی به اموال مردم صدمه زد؟چه کسی شیشه اتومبیلها را خرد می کرد؟


چرا رییس جمهور ما مورد ریشخند تمام دنیا قرار دارد؟این میمون انسان نما اندک آبروی ایرانیها را که برایشان باقی مانده بود بر باد داد.ماجرای هاله نور رو کتمان نکن.این ماجرا باعث سرافکندگی ما شد.ما که دم از تمدن 7000 ساله می زنیم باید بنشینیم و به اراجیف این روانیها گوش کنیم.احمدی نژاد که خود را امام زمان می داند و سیدعلی خامنه ای که به قدری دچار توهم گردیده که خود را خدای روی زمین می داند.کمی این عینک توهم را از چشمان خودبردارید.ما از اسلام برائت داریم زیرا اسلام به شما اجازه داده اگر ما به وضع کشورمان اعتراض کردیم در کهریزکها و اوینها به طرز وحشیانه و غیر انسانی با ما برخورد کنید.ای کاش یاد می گرفتید که دین خود را به هیچ کسی تحمیل نکنید.اسلام به بسیجیها اجازه داده وضو بگیرند و بر دختران و حتی پسران تجاوز کنند.در ضمن این وبلاگ از روز اول سیاسی بود خود تو از روز اولی که وارد این وبلاگ شدی بحث دین را پیش کشیدی و در ازای هر حرف مخالفی که شنیدی شروع به فحاشی کردی.با بی شرمی تمام به دختران حرفهای رکیک زدی و مانند اربابان عوضی خودت آنها را تهدید به تجاوز کردی.


من نظرات تو را در وبلاگهای مختلف دیده ام و تقریبا هیچ جایی نیست که تو رفته باشی و ردی برجا نگذاشته باشی.اگر به دینت توهینی میشود سعی کن با منطق جواب دندان شکن بدهی نه اینکه با فحاشی تنفر ما را نسبت به خودت و به دینت بیشترکنی.میگویی ما برادریم.من برادری بزرگتر دارم و به یاد نمی آورم هیچ گاه به او فحاشی کرده باشم تو با برادر خودت هم اینگونه رفتار می کنی؟ننگ برتو.تو چرا فکر می کنی که برحقی ودرهای بهشت به راحتی به روی تو باز است و دولتهای غربی که به قول تو پشتیبان ما هستند که البته من پشتیبانی نمی بینم همه جهنمیند؟


جدا از این وضعیت اقتصادی مملکت.اگر تو در ناز و نعمت هستی من چندین سال است که در این کشور لعنتی کار می کنم.تو بسیجی هستی.به راحتی در هر ارگان دولتی اعم از دانشگاه ،مشاغل دولتی و هرجایی که مربوط به دولت باشد سهمیه داری.من اگر بخواهم در جایی مشغول به کار شوم باید بدانم کفن میت از چند تکه تشکیل شده.باید بدانم آیا می توان با پای راست وارد خلا شد یا حتما باید با پای چپ وارد شوم.نماز صبح ،ظهر ،شب،نیمه شب و هر نماز دیگری چندرکعت است.کسی با تخصص من کاری ندارد.چون من خودم را بخاطر موقعیت اجتماعی بهتر به دولت نفروخته ام.تو حتی خودرا مانند اربابانت صاحب کل این کشور می دانی و همیشه می گویی هرکس اعتراض دارد می تواند برود.یعنی من که یک ایرانی هستم را از خاک خودم بیرون می کنی.این هم یک کوردلی دیگر از طرف توست.مطمئن باش هم تو وهم اربابان عوضی تر از خودت آرزوی بیرون کردن مارا به گور خواهید برد.این آخرین باری بود که من درباره دین بحث می کنم این وبلاگ از روز تاسیس سیاسی بود و تا جان در بدن دارم سیاسی خواهد ماند.سعی نکن با مطرح کردن بحثهای دینی صورت مسائل را پاک کنی.در روز عاشورا هیچ توهینی به مقدسات شما نشدهیچ کسی کف نزدلطفا اینقدر این توهمات را که از رسانه ملی خودتان میشنوی تکرار نکن. البته ما علیه خامنه ای شعار دادیم و این هم جزو مقدسات شماست.




من با روح و جسمم به این مسئله اعتقاد دارم:




مرگ بر اصل ولایت فقیه




اگر می توانی با دلیل و برهان این اعتقاد من را بگیرو فحاشی نکن.




پی نوشت:از همه دوستانم عذر می خواهم که با این لحن نوشتم.باید بعضی مسائل را مطرح وشفاف سازی می کردم.




زنده باد آزادی


پاینده ایران

۳۰ نظر:

  1. درود بر تو ای همرزم .. یاد آن دروایش سنندج و یزد بخیر که دولت دیکتاتوری و پلیدو ملعون دروایش خانه را به آتش میکشد یادشان بخیر و روحشان شاد باد که پیشگوییهایشان درست از اب در آمد اکثر دراویش چنین روزها را پیشگویی کرده بودند میگفتند آنهایی که خودشان را مسلمان میدانند طوری به دین اسلام ضربه میزنند که اکثر مردم از کلمه ء اسلام متنفر میشوند و مساجد را مانند دراویش خانه ها آتش میکشند ...
    وقتی که توو مسجد در روز 22 بهمن بسیجها هر کسی که نماد سبز داشت را میگرفتند و میبردند در مسجد شکنجه شان میکردند و کتک میزدند و فحش خوار مادر میدهند مانند پسر کروبی که در مسجد بسیجیها اورا کتک زدند و قصد تجاوز بهش را داشتند اینها همه نشانه های به حقیقت پیوستند پیشگوییهای دراویش است

    شاه نعمت الله ولی یکی از همین دراویش بود که پیشگویی کرده بود که شاه را فراری میبینم و آخوندها را بالای دار کتاب شاه نعمت الله ولی کتاب کوچکی است که در کتاب فروشیها بدست می آید

    پاسخحذف
  2. محمد علی ابراهیمی ( 1 )۲۶ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۲۲:۰۲

    بسم الله الرحمن الرحیم
    الحمد لله رب العالمین و الصلاه و السلام علی خیر خلقه سیدنا و مولانا محمد و اله الطیبین الطاهرین و العن اعدائهم اجمعین من الان الی یوم الدین ....

    و اما بعد ........

    خوب جناب سیامک ظاهرا در اثر شکست در ایین مسخره چهارشنبه سوری بدجوری اتشی شدی و افسار خویش را از دست داده و شروع به لجن باشی کردی ......

    سیامک من اگر بخواهم با تو بر اساس منطق و استدلال سخن بگویم بسیار مطلب طولانی می شود و چون تو به هیچ وجه اهل سخن مستدلانه نیستی حوصله خواندن را نداری لذا مختصر عرض می کنم باشد که متذکر شوی و از دشمنی کورکورانه علیه هموطنانت دست برداری !

    برادر ایا این غیر قابل عقل است که اگر در ملکتی عده ای بدون هیچ منطقی بر علیه نظامش اغتشاش کردند ان نظام به مقابله برخیزد .........
    این طبیعی است که وقتی شما بر علیه نظام یک مملکت با این همه شعارهای غیر عقلانی می تازید ان ها هم با شما مقابله کنند چرا که اگر نکنند غیر قابل عقل است .............
    حکومت که هویج نیست که هر کس هر گهی خواست بخورد و او ساکت بنشیند ............

    سیامک بسیج به هیچ عنوان جز سرباز حکومتی نیست .
    بسیج را همین مردم و جوانان کوچه و بازار و محله و مساجد تشکیل می دهند که چون انسان هستند عقل بدان ها حکم می کند بر علیه نظام دینشان برنخواسته و از ان دفاع کنند ...........

    تو هم می توانی از فردا یک بسیجی باشی ........
    بلند بشو برو مسجد محله خود و ثبت نام کن و اگر انسان باشی خواهی دید که در اینده خودت تبدیل به یکی همین بسیجی ها می شوی ............

    من این کلاک را همه جا گفتم و باز هم می گویم ...
    ایها الناس بسیج را همین مردم و جوانان تشکیل می دهند و تا وقتی که این نظام از مردم برای خود عنصر دارد غیر قابل شکست است ..........
    این نظام تنها نظامی است که در سراسر دنیا که از ملت برای خود عنصر دارد .........

    اگر یک جوان سوسول داریم در مقابلش هم یک بسیجی داریم .........
    هر دو جوان این اب و خاک و جز ملت هستند
    اگر یک بسیجی با یک سوسولی درگیر می شود نباید بگی که بسیجی جز نظام است !!!!!!!!!!!!!!!
    نه و الله که بسیجی هم یکی مثل من و تو است منتها اعتقادش به او قدرت مقابله می دهد ........

    این شواهد را 8 سال جنگ تحمیلی به خوبی نشان می دهد ..........

    پاسخحذف
  3. محمد علی تو آخوندی؟
    از بس نفهمی که فکر می کنم اخوند باشی.تو داری گه زیادی می خوری عزیزم

    پاسخحذف
  4. محمد علی ابراهیمی ( 2 )۲۶ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۲۲:۱۹

    سیامک من این مطلب را همه جا گفته و باز هم می گویم که من نه بسیجی ام نه اخوندم نه نظامی ...
    من هم یک جوان 20 ساله تازه این را هم بگویم که از نوع سوسولش هستم که اگر مرا ببینی باور نکنی که این کلمات از همچون منی استخراج می شود .....
    منتها نمی توانم عدل را رعایت نکنم و انصاف حکم می کند که با شما که دشمنی کورکورانه را مسیر هدف خود قرار دادید به مقابله برخیزم .........
    البته همه دوستام بسیجی اند ولی خودم نه .......

    بگذریم ............

    من روز عاشورا همان جایی بودم که تو بودی و دیدم که حیوانات سبز چگونه حرمت عزای سالار شهیدان راش کسته و حرام زادگی خود را اثبات کردند ......

    و چه جساراتی کردند که بهتر است نگویم و تو خودت بهتر میدانی ........
    بهد با این همه گه خوری سبزها که اکنون دیگه اثری از ایشان نیست انتظار داشتی بسیجیان و ملت مسلمان ایستاده و تماشا کند ؟!!!!!!!!!!!!!!!!

    سخنان بند اولت را همین 2 سوال تشکیل می داد که جوابش را گفتم و ما بقیه را فقط فحش دادی و اثری از سخن نیست ...........

    بگذریم ..............

    اما در مورد احمدی نزاد ...........
    باید بگویم که من احمدی را زیاد قبول ندارم ولی بر این باورم که از مفسد قبلی عملکردی نیکوتر دارد ............

    احمدی اقدامات بسیاری کرده ولی چون جبهه دینی دارد مورد تعرض شماست ولی اگر همین کارها را مرتیکه خاتمی انجام می داد او را چنان می ستودید که گویی منجی رحمت است ...........

    چرا اسلام را در شخصیت ها میبینی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    اگر فردا من اخوند یک گهی بخورم پس این منطقی است که بگی همه اخوندها این طوری هستند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ایا خطای دیگران را باید از چشم دیگری ( اسلام ) دید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ایا تا به حال محض مطالعه عمومی قران خواندی ؟؟؟
    ایا از اخلاق نکوی پیامبر ( ص ) که وقتی مشرکین در جنگ احد دندان مبارکش را شکستند ولی حضرت برایشان عافیت و هدایت می طلبید خبر داری ؟؟؟؟؟؟

    واقعا چرا چرا چرا این همه کور دلی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سیا مطمئن باش این دخترانی که من به ان ها تازیدم
    هر شب زیر یک پسر هستند .........
    این را مطمئن باش .........
    من اگر کسی با استدلال با اسلام مخالفت از روی جهالت بورزد دشمنی ندارم و سعی می کنم از باب منطق او را شیر فهم کنم ولی اگر کسی دست به توهین مقدسات زد ان وقت است که .........
    مثلا همین نوشین یکی از ان هایی است که بدون هیچ منطقی دست به توهین می زند یا همین مزده ....
    این هارا باید کشت فحش که سهل است سیا ......

    پاسخحذف
  5. ببین محمد علی تو به هیچ کدام از سوالهای من جواب ندادی
    تو در حدی نیستی که برای بقیه تصمیم بگیری.هر انسانی مختاره نظر خودش رو مطرح کنه و این چیزیه که تو قادر به فهمیدنش نیستی

    پاسخحذف
  6. تو غلط می کنی که این حرفها رو می زنی
    با کدام مدرک این چرندیات رو میگی؟

    پاسخحذف
  7. تو از انسانیت چه فهمیدی؟چرا مثل پیامبرت به زنها به عنوان یک موجود حقیر نگاه می کنی؟چرا مثل پیامبرت هیچ بویی از انسانیت نبردی؟

    پاسخحذف
  8. درود سیامک عزیز
    خوشحالم که هنوز هستی.فیلتر شدن نمیتونه ما رو ساکت کنه.این محمد علی هم که همیشه تو توهمه.هنوز داره میگه بچه سوسول.مثل مجتبی خامنه ای.اونم روز اول از این حرفا زیاد میزد.میگفت این بچه سوسولا 2 تا باتوم بخورن میشینن تو خونه.اما این روزا دیگه حرفی واسه گفتن نداره چون دید این مردم رو گلوله هم نمیتونه ساکت کنه.متاسفانه امثال محمدعلی همون افرادی هستند که معتقدند همه ی این فیلمها ساخته ی آمریکاست!!!!یعنی افسارشون دست خامنه ای جنایتکاره و دیگه به خودشون زحمت فکر کردن رو هم نمیدن.
    زنده باد آزادی و برابری

    پاسخحذف
  9. محمد علی ابراهیمی ( 3 )۲۶ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۲۲:۳۵

    برادر کسی طرف مقابلش را به منطق فرا می خواند که خود اهل منطق باشد ........
    تو با این همه فحاشی که به من کردی جایی برای منطق نگذاشتی .........

    سیا الان همه دنیا بر علیه ایران تلاش می کنند و مطمئن باش فرقی برایشان ندارد که نظامش چه نظامی باشد فقط هدف بر این دارند که نگذارند فرزندان ایران زمین پیشرفت کنند !
    چرا امریکا از پیشرفت های ایران خشمگین می شود
    علتش این است که دوست دارد همچون من و تویی به جایی نرسیم و تمدن خودشان را بر دنیا غالب کنند

    برادرم سیامک جان وضع اقتصادی ما به دلیل تحریمات پیاپی است که روی به ما می اورد ........
    تحریم کم مسئله ای نیست !!!!!!!!!!!!!!!!
    ولی این را هم قبول دارم که باید بهتر از این بشود ...........
    ولی نیاز به زمان دارد ولی امثالی مانند تو این اجازه را سلب می کنند ........
    ما نمی توانیم به دلیل وضع اقتصاد خود را تسلیم امریکا و غرب کنیم چون این عین ذلت است و ذلت از مرگ بدتر است ..........
    چرا که ما به قول تو فرزندان کوروش کبیر ( ع ) هستیم ..........

    این حرفات هم که باید بدانم کفن میت چند تیکه است و با کدام پا وارد دستشویی بشوم را که از فیلم اخراجی ها 1 یاد گرفتی شیطون .........

    سیا من نمی گویم تو اگر اعتراض داری برو !!!!!!!!!
    هرگز !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    من می گویم اگر اعتراضات منطقی داری اعتراضات به دیده منت .......
    ولی هیهات ............
    که شما را منطقی نیست و فقط اغتشاش است .......

    برادرم قسم به خدا ان چه دشمنان به گوشت خواندند عین دروغ است تا بین تو و برادرانت جدایی افکنند

    برادرم رفیق فابریک من رئیس ناصحین بسیج است ولی به خدا هر روز سگ دو می زند و عرق می ریزد که یک لقمه نون و اب برا زن و بچه ببرد .........
    این ها که تو میگی توهم است و اگر هست مطمئن باش ان شخص بسیجی نیست بلکه عوضی منافق است !

    مخمص کلام تو با بی منطقی سخنت را به اتمام رساندی و بر علیه سید مظلوم و ولایت فقیه که اصلا نمی دانی چیسم دست به توهین زدی و من هم با اقتدار به عنوان یک جوان اریایی می گویم و فریاد می زنم ..

    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    مرگ بر ضد ولایت فقیه

    کلمه ازادی چه معنای غریبی است که اسیر شما ها شده است ...............

    به امید دیدار .............

    زنده باد جمهوری اسلامی ایران ............


    لا اله الا الله
    محمد رسول الله
    علیا ولی الله

    اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم

    0000000000000000000000000000000000000000000000

    اسلام پیروز است
    کفر سرنگون است

    پاسخحذف
  10. لینکت اصلاح شد دوست من
    ممنونم خبر کردی

    پاسخحذف
  11. محمدعلی من برادر تو نیستم.با تو هم کاری ندارم .من با رهبر الدنگت مشکل دارم.او که ادعای خدایی می کند.خود را انسانی پاک می داند.مرگ بر او
    تو هم مانند رهبر الدنگت دچار توهم شده ای و دشمن دشمن میکنی.کدام دشمن؟مگر خامنه ای چه دارد که دشمن داشته باشد؟کسی که در خیابان با لگد مردم را می زند انسان نیست چه بسیجی باشد چه هر شخص دیگری.

    پاسخحذف
  12. درود بر تو سیامک عزیز،تو براستی فرزند نیک کوروشی.
    سیامک نازنین ،من به این موضوع پی برده ام که این محمد علی ابراهیمی مشکلات عقلی و روحی و روانی بسیاری دارد.گواه واضح بر مشکل عقلی که طرفداری از جمهوری اسلامی است.انسانی که ظلم را ببیند و طرفدار ظالم باشد یا کوردل است و یا بی عقل.
    این انسان از ازار دادن لذت میبرد.و خواهان توجه است وهمه ی این اراجیف را می گوید تا مورد توجه قرار گیرد.
    از این رو باید متوجه باشیم که با یک روانی طرفیم.
    و بهترین واکنش در برابر این نوع مشکل روانی بی توجهی است.
    پیروز و سربلند باشی سیامک جان.

    پاسخحذف
  13. من نمیدونم این شخصیت مجازیه محمد علی کیه و هدفش چیه فقط میگم اون مسلمان واقعی نیست چون چیزایی ازش تو نظرات خوندم که از زبان هیچ مسمانی جاری نمیشه!!!
    شما خیلی پوچ و تو خالی هستید که بخاطر بعضی چرندیات یه نفر یه پست مینویسی و اون تونسته تو همه دوستات رو سره کار بگذاره
    الگوی مسلمانی محمد علی ابراهیمی نیست اگه تو دنبال حقیقتی که نیستی تو همین اینترنت پر از سایت ها و وبلاگ هایی که در مورد اسلام و ولایت فقیه مطالب علمی و مستدل داره فقط کافیه سرچ کنی
    اما مهم اینه که شما معاندید یعنی دنبال حقیقت نیستید وفقط توهین میکنید
    پس لطفا تریپ مظلومیت برندارید که بیایید وبا استدلال مارو قانع کنید!!!
    شما جیره خوارهای آمریکا و صهیون ها هستید و به گفته خودت تو جواب یکی از نظرات تو بی بی سی کار میکنی.شما به خاطر تک تک کلماتی که مینویسید از دولت آمریکا دلار میگیرید وهیچکدومتون ایرانی نیستید و دشمن اصلی ایران و ایرانی هستید که میخواهید سر به تن کشور عزیزم ایران نباشه
    برید گم شیییییییییییییید که بین ایرانی ها هیچ جایی ندارید و مردم بارها بهتون ثابت کردن

    پاسخحذف
  14. درود عجب ملغمه ايه هر كس خودشو تنها مسلمان واقعي مي دونه و حكم ارتداد از دين بقيه رو صادر مي كنه يكي هم مي گه همه تون از ايران بريد فقط من ايرانيم اينجا مال منه كسي هم حق حرف زدن نداره اين يارو محمد علي از بام تا شام به همه فحش مي ده بعدش هم مي گه تنها كسي كه حرف منطقي حاليشه منم نمرديم فهميديم منطق يعني چي

    پاسخحذف
  15. اين محمد علي يه تخته ش كمه نظراتشو حذف كنيد عقدش زياد مي شه مي ميره

    پاسخحذف
  16. درود بر تو ای همرزم که از من و توهه سوسول این بسیجیها میترسند رهبرشان میترسد دینشان میترسد اعتقادو ایمانشان از منو تو میترسد که در دستانشان باتوم و سپهر میگیرند فیلتر میکنند اعدام میکنند زندانی میکنند میبنی چقدر دینشان ضعف است در دین آنها حریم زن را پارچه تعین میکند در دین آنها همش نه است نگو نخور نبین ننویس نشنو نرو نفهم دینشان همش نه است چون اسلامشان تقلبی است ...لطف کن که نظرات این سگ قلاده ای آخوندا رو تو بلاگت پاک کن نظراتشو نخونده پاک کن

    پاسخحذف
  17. بسیجی با پوزخندی به دانشجو گفت :

    ما برای شرف و دین و آبرو می جنگیم، آنوقت شما برای آزادی ؟؟!

    دانشجو گفت :

    خوب البته هر کس برای آنچه ندارد می جنگد.

    پاسخحذف
  18. سیاماک اگر فقط بیام نظزاتو این ذغال داغ کنه خامنه ای رو توو بلاگت ببینم دیگه به بلاگت نمیام لطف کن تمام نظراتشو پاک کن و هر نظری که گذاشت نخوانده پاک کن ..
    این احمق ابله یک گوشش در است یک گوشش دروازه پس بیخود انرزییت را برای فاحشه ای مغزی مثل این محمد علی پدر سوخته که توو قعر تحجر و کهنه گی هست تلف نکن

    پاسخحذف
  19. سلام عزیز
    نمیدونم اینا چرا نمی خوان بفهمن با فیلترینگ به هیچ جا نمی رسند؟لینک شما اصلاح شد.سبز باشی

    پاسخحذف
  20. از انديشه هاي زرتشت:
    من با هيچکس بر سر آيين و باوري که دارد نمي جنگم و خون وي را نمي ريزم چرا که خداي هر کس همان است که خرد او به او مي نماياند.

    هر قدر میوه های دانش بیشتر در دسترس انسان قرار گیرد، همان قدر باورهای مذهبی از بین خواهد رفت. زیگموند فروید

    پاسخحذف
  21. ناشناس عزیز مخاطب من محمدعلی نیست.محمدعلیهاست. اگراین پست رو نوشتم فقط به این دلیل بود که خواستم مواضع خودم رو مطرح کنم.مطمئن باش این اولین و آخرین باری بود که در مورد این گونه مسایل نوشتم.ودر مورد شخصی که نوشته ما جیره خوار آمریکا هستیم و دلار می گیریم واقعا برایت متاسفم چون حرف دیگری ندارم در موردت بزنم.اگر این نظرات رو پاک کنم شما چطور به بی خردی اینها پی می برید؟

    پاسخحذف
  22. سلام سیامک جان
    فیلتر شدم اما با غرور آریایی1 برگشتم.مایل بودی لینک منو اصلاح کن.ممنون و سبز باشی

    پاسخحذف
  23. محمد علی بدبخت این فرمولی هست که ریختن تو کله ئ تو که هر کس اعتراض کنه براحتی بگن فریب خورده هستو آمریکاو غرب مقصره دیگه این نوع سیاست نخ نما هو کهنه شده اصلا تو که ایرانی بودی با اوون دولتت چه گلی به سرمون زدین که ما بخواییم کشورمونو بدیم به اجنبی کثافت کشور تو کشوریه که تمامی قوانین سازمان ملل رو که بر اساس منشور حقوق بشر هست پایه ریزی شده زیر پا میذاره مثل حکم سنگسار و اعدام که 25 سال هست که این حکمها منسوخ و لغو شده و سازمان ملل بهترین شیوه رو بهترین قانون رو گذاشته برای مجرمینی که قتل و جرائم سنگینی دارند میبایست به اندازه جرمشان زندانی و در زندانها به بیگاری و کارهای سنگین بپردازند اونوقت مجرمینی که برای جامعه کشورشون افراد مضرری بودند به افراد مفید تبدیل میشن از اونها در معادن و جاده سازی و کارهای سختت استفاده میکنند بدون حقوق ولی کشور تو حتی انسانها رو بخاطر عقایدش زندانیو اعدام میکنه مگه خدا همه انسانها رو با یک عقیده و سلیقه آفریده وقتی ملتی که از دولت و حکومت کشورش بترسه یعنی در اون کشور نظام دیکتاتوری و استبدادی حاکم دموکراسی یعنی حکومت مردم بر مردم یعنی رهبری نه یعنی شاه و پادشاهی نه یعنی دولت خادم مردم و از ملت میبایست ترس داشته باشه .. در این چند سال در صدا سیمای کثیفت یک بارشده که فقط چند دقیقه از ارامگاه کوروش فیلمبرداری بشه از کوروش پدر ایرانیان بنیانگذارمقتدر ترین امپراتوری جهان یه فیلم مستند یه فیلم کوتاه نشون بده شده چند سانیه پرسپولیس رو پاسارگادو نشون بده ؟؟؟؟ شده ویرانهاشو بازسازی کنه ..جایی تو کتابهای درسی بچه هامون داره ؟؟؟؟ تاریخ تحریف شده برامون درست کردین ..پدرسوخته ها دهن همتونو سرویس میکنم گه میخوری اصلا میای اینجا اون تسبیح که تو دستته جنسش چیه؟؟؟ چینی؟؟ کیس کامپیوترتو باز کن ببین چندتا قطعه ایرانی پیدا میکنی؟؟؟ همش چینی جای ایران 7000 ساله الان در کجاس قدرتش تو چیه؟؟؟ الاغ به چی مینازی؟؟ به صنعتتت که همش دورغ و پوچالیه؟؟ به ورزشش که هرچی سردارو سپاهیه اوردین گند زدین به فوتبال و بقیه ورزشاش؟؟ به فرهنگ مینازی که تو ورزشگاها یه داور دوتا اشتباه کنه فحش خوار مادرو رکیک ترین فحشها رو میدن سی سال پیش تو ورزشگاها زن و مرد مختلط باهم بودن الان تو دانشگاه دخترو پسر که مختلط هستند ببین چقدر گند بالا اومدش که قانون تک جنسیتی گذاشتن واسه دانشگاهها خاک تو سرتون کنن که فقط میخوایین حصار بکشین فقط میخوایین افکارو محدود کنین و سرکوب کنینو غربو مقصر بدونین

    پاسخحذف
  24. دوست گرامی نورزوتان خجسته باد
    من بار دیگر فیلتر شدم لطفا" لینک مرا ویرایش کنید
    عید نوروز در کشورهای مختلف جهان - بروزم
    تهران- خبرگزاری ایسکانیوز: عید نوروز، این روز نو در سال نو، جشنی باستانی است که نه تنها در ایران، بلکه در کشورهای افغانستان، تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، قزاقستان، آذربایجان، مناطق کردنشین عراق، سوریه و ترکیه و حتی در بسیاری از شهرهای روسیه نیز برگزار می شود.
    به گزارش روز پنج شنبه گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران"ایسکانیوز"، نوروز را صدها میلیون نفر در آسیای میانه، خاور نزدیک و خاور میانه جشن می گیرند. این جشن در کشورهای اسلامی بطور گسترده برگزار می شود؛ در ایران باز می گردد به قرن پنجم پیش از میلاد که در آن زمان نیز جشنی پر آوازه بود. مردم کشورهای مختلف نوروز را به اشکال مختلف جشن می گیرند، در اینجا به طور کوتاه در خصوص این سنت باستانی در چند کشور توضیح می دهیم

    پاسخحذف
  25. مرگ بر اصل و ریش و پشم و همه چیز ولایت وقاحت وقیح

    پاسخحذف
  26. ساواک میگفت : جانم فدای شاه

    بسیجی میگه جانم فدای رهبر

    آریایی میگه جانم فدای ایران

    ..................
    در کشوری که نظام استبدادی و دیکتاتوری باشه ملتش از دولتش میترسد و در کشوریکه دموکراسی باشد دولت خود را خادم ملت میداند و دولت از ملتش میترسد
    نه شاه و نه پادشاه نه رهبر فقط حکومت مردم بر مردم فقط رفراندم

    پاسخحذف
  27. محمد علی ابراهیمی۲۸ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۲۲:۰۸

    بسم الله الرحمن الرحیم
    الحمد لله الذی لا یبلغ مدحته القائلون و لایحصی نعمائه العادون و لا یعدی حقه المجتهدون و صلی الله علی رحمه للعالمین سیدنا محمد و اله الطاهرین .....

    اما بعد .............

    راستش من قصد نداشتم که نظری مجدد بدهم و سخنان قبلی ام را برای اهل بصیرت کافی می دانم .....
    ولی گویی چاره ای نیست و بایستی جاهلان را بر بطلان سیرشان اگاه کرد ..........

    اول از همه این که از مخالفین محترم می خواهم یک بار دیگه با اندیشه و به دور از تعصب نظرات سه گانه مرا بخوانند و قدری بیاندیشند ........

    چند سوال کلی از همه دارم می خواهم مستدلانه با مدرک و دلیل پاسخ گویند .............

    چرا با خامنه ای دشمنی می کنید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    خانم رکسانا ( نام سگ باغ ماست ) چرا من روانی هستم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون نظرم بر خلاف شماست ؟؟؟؟؟

    بابک عزیز من کی گفتم از ایران بروید ؟؟؟؟؟؟؟
    ایا نظرات مرا خواندی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    اقای ناشناسی که مرا ذغال داغ کن خامنه ای می دانی می شود بگویید بطلان سخن من کجاست ؟؟؟؟؟

    جناب ناشناسی که خیلی داغ کردی و نوشتی ایا کوروش پدر ماست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کی گفته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    تمدن کوروش به چه درد می خورد وقتی ما تمسک به اسلام جستیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ایا زرتشت نگفت پندار نیک ؟ پس شما چرا نه گفتار نیک دارید و نه پندارش را ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    و اما ناشناس اخر بدان که ایران مشتمل بر مواردی است که رهبر ان جزئی از ان است پس فدای ایران فدای رهبر را هم در بر می گیرد .........

    اکنون که شما این نظام را دیکتاتور می خوانید این همه گه خوری و فحشا در جامعه است وای به حالی که حکومت جنگلی ( سکولار ) بر جو جامعه حاکم شود ....


    به هر حال خطاب به همگی دست از دشمنی های کورکورانه بردارید اگر مسلمانید که دارید اشتباه می کنید و اگر نیستید که حرفی برای گفتن نیست ...
    مستقیم بفرمایید جایی که هم مسلکان شما باشند ....

    امیدوارم سال جدید سال ادم شدن شما باشد .......

    و من الله التوفیق .....

    پاسخحذف
  28. محمدعلی عشقتو ببین



    http://www.fantastpic.com/images/51536168309826660509.jpg

    http://www.fantastpic.com/images/33456143938834497318.jpg

    http://www.fantastpic.com/images/09288815348329530864.jpg

    پاسخحذف
  29. http://www.schrr.net/

    کميته گزارشگران حقوق بشر

    این سایت رو لینک کن به دیگر سبزها هم بگو لینک کنند

    پاسخحذف
  30. زندانهایشان پر شده نیمی از مردم کشورت عید ندارند.

    سال خوبی داشته باشی

    http://www.schrr.net/

    پاسخحذف