۱۳۸۹ اردیبهشت ۵, یکشنبه

فیلترنت........

درود بر همه دوستان و دشمنان

به حول و قوه الهی باز هم فیلتر شدم.دوست دارم کمی در این مورد بنویسم.در دنیای تکنولوژی و حکومت اینترنت بر دنیا ما باز هم شاهد این هستیم که در کشورهایی که مثل ایران از داشتن حاکمانی بی خرد و ابله رنج می برند سایتهای اینترنتی و وبلاگهای اعتراضی فیلتر میشوند.این حاکمان ابله که از نعمت تکنولوژی و دانش بی بهره هستند و در جهل و بی سوادی غوطه ور شده اند به جای پاسخ دادن به سوالات قشر روشنفکر سعی در خفه کردن آنها دارند چون در زمینه پاسخگویی عاجزند و همچون درازگوش در گل مانده اند
اگر روزی هوس کردید در اینترنت گشتی بزنید حتما فیلترشکن داشته باشید.در ایران چیزی به نام اینترنت وجود ندارد.یک چیز جدید اختراع شده به نام فیلترنت.این فیلترنت توسط افراد عقده ای و بی سواد حاضر در جامعه مدیریت می شود.افرادی که از خرد بویی نبرده و در جهل خود با مسرت و شادی زندگی می کنند.آقای خامنه ای که سرسلسله بی خردان است از این اتفاقات خبری ندارد و به عقیده من اینترنت را یک جور بازی کامپیوتری می داند. بی دلیل نیست که در زمینه اینترنت ما جزو کشورهای عقب افتاده دنیا هستیم.چون در کشور ما آزادی بیان یعنی کشک.اگر اعتراضی داری یا کشته خواهی شد یا باید از این کشور مهاجرت کنی.این کشور برای چاپلوسان و دستمال به دستان بسیار کشور خوبیست اما اعتراض یک واژه گنگ است.بدلیل اینکه حاکمان کشور ما را الله بطور مستقیم و با حکم خود تعیین کرده و هرکسی با این حکومت مبارزه کند محارب با الله محسوب شده و حکم محاربه با الله قطعا اعدام است.قصد وارد شدن به بحثهای دینی را ندارم و در همین جا تمام می کنم.فقط دلیل عقب افتادگی را می گویم.بزرگترین دلیل این عقب افتادگی بی سوادی و بی خردی حاکمان از جمله آقای خامنه ای و آقای احمدی نژاد است که با صحبتهای خود کشور ما را مضحکه خاص و عام کرده اند.



آقای خامنه ای در توهم دشمن و دشمنان سیر می کند یا آقای احمدی نژاد که ادبیاتش انسان را یاد چوپانهای بیابانگرد می اندازد. در صحبتهای چند هفته قبل ایشان این رو دیدیم.در کل قصد ندارم وارد حاشیه شوم.فقط توصیه می کنم به آقایان که به جای پاک کردن صورت مساله به فکر حل آن باشید.

دوستان خوبم از فیلتر شدن هراسی نداشته باشید.ما محکم و استوار بر سر مواضع خود می مانیم.

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم....موجیم که آسودگی ما عدم ماست

زنده باد آزادی

پاینده ایران

۵۴ نظر:

  1. بخوان سرود آزادی را که این شب سیاه میترسد از هجوم فریادت..

    پاسخحذف
  2. شنيدم در زمان خسرو پرويز گرفتند آدمي را توي تبريز
    به جرم نقض قانون اساسي و بعضی گفتمان هاي سياسي
    ولي آن مرد دور انديش، از پيش قراري را نهاده با زن خويش
    که از زندان اگر آمد زماني به نام من پيامي يا نشاني
    اگر خودکار آبي بود متنش بدان باشد درست و بي غل و غش
    اگر با رنگ قرمز بود خودکار بدان باشد تمام از روي اجبار
    تمامش از فشار بازجويي ست سراپايش دروغ و ياوه گويي ست
    -.-.-.-.-.-.-.-.-.-
    گذشت و روزي آمد نامه از مرد گرفت آن نامه را بانوي پر درد
    گشود و ديد با هالو مآبي نوشته شوهرش با خط آبي:
    عزيزم، عشق من ، حالت چطور است؟ بگو بي بنده احوالت چطور است؟
    اگر از ما بپرسي، خوب بشنو ملالي نيست غير از دوري تو
    من اين جا راحتم، کيفور کيفور بساط عيش و عشرت جور وا جور
    در اين جا سينما و باشگاه است غذا، آجيل، ميوه رو به راه است
    کتک با چوب يا شلاق و باطوم تماما شايعاتي هست موهوم
    هر آن کس گويد اين جا چوب دار است بدان اين هم دروغي شاخدار است
    در اين جا استرس جايي ندارد درفش و داغ معنايي ندارد
    کجا تفتيش هاي اعتقادي ست؟ کجا سلول هاي انفرادي ست؟
    همه اين جا رفيق و دوست هستيم چو گردو داخل يک پوست هستيم
    در اين جا بازجو اصلن نداريم شکنجه ، اعتراف، عمرن نداريم
    به جاي آن اتاق فکر داريم روش هاي بديع و بکر داريم
    عزيزم، حال من خوب است اين جا گذشت عمر، مطلوب است اين جا
    کسي را هيچ کاري با کسي نيست نشاني از غم و دلواپسي نيست
    همه چيزش تمامن بيست اين جا فقط خود کار قرمز نيست اين جا

    پاسخحذف
  3. پسرکوروش وارث داریوش۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۳:۲۱

    29 فروردین 1359 کودتای موسوم به انقلاب فرهنگی به دستور خمینی که حمله به دانشگاه ها و شورش وحشیانه نظانییان و لباس شخصیها به دانشگاه بود نتیجه اش را در پایین ببینید

    http://www.fantastpic.com/images/93675725222315018663.jpg

    http://www.fantastpic.com/images/15781146525907210533.jpg

    ولی دوباره دانشجو بیدار گشت و ایستاده

    http://www.fantastpic.com/images/95687520353818770263.jpg

    پاسخحذف
  4. پسرکوروش وارث داریوش۹ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۳:۲۵

    مطالبه جالبی بود همه جا سرعته اینترنت در حال بالا رفتنه در کشور ما در تنزل

    خدا جانشین پیدا کرده ها ها ها ها ها ها

    از یه بسیجی پرسیدند خدا کیست؟؟ گفت : نماینده امام خامنه ای (ع) در آسمانها

    پاسخحذف
  5. روش راست کلیک کن بعد رو گزینه save link ya save trag کیلیک کنید

    ali geda gijo.3gp

    پاسخحذف
  6. از کی تا حالا زبان آمریکاییها اسپانیایی شده؟؟؟ حتما از وقتی که محمود گاگول رفته اونجا ها ها ها ها

    مردیکه پوفیوز دکترای رشتهء فنی داره ولی اسم ماشین رو هم نمیدونه

    قسمتی از سیاهنماییها و مردم فریبی و کم سوادییهای دکتر را در این فیلم ببین

    لینک دانلود
    http://www.4shared.com/video/mXxzUYVN/Khali_Bandi.htm

    این لینک و به مطالبه این پستت اضافه کن تا اکثرییت دانلود کنن بخندن

    پاسخحذف
  7. من که شخصا دیگه از زندگی کردن تو این کشور خسته شدم
    نواختن و یا حتی گوش دادن به موسیقی برما حرامه ...(عشق من موسیقی اونم راک و متال که در دین مبین اسلام یه چیز کاملا حرامه)
    تازگی ها استفاده از فیلتر شکن هم حرام شده...
    جالبه چند وقت پیش درباره وضعیت رشته دندانپزشکی در کانادا و استرالیا تحقیل میکردم هر جا میرفتم فیلتر بود فکر کنم کلا هر چیزی که به زبان انگلیسی باشه برای ما فیلتره!!!!

    پاسخحذف
  8. لینکش کن http://azadesabz.blogfa.com/

    پاسخحذف
  9. شعار «کارگران بیدارند ، از خامنه ای بیزارند» بر فراز بامهای تهران

    همه به سایت www.hambastegimeli.com روزانه سر بزنید

    پاسخحذف
  10. ساعت 4 بعد از ظهر 11 اردیبهشت جلوی وزارت کارررررررررررررر

    پاسخحذف
  11. سلام سیامک جان
    من که تا چشم باز می کنم فیلتر میشم شما چی!؟سبز باشی

    پاسخحذف
  12. ای بابا چی بگم که نگفتنش بهتره این ا.ن یه جوری حرف میزنه من یکی تنهاام باشم از خودم خجالت میکشم حالا حساب کن همه ی دنیا این حرفارو میشنون این مردک در جواب یکی از حرفای هیلاری کلینتون گفته دو کلمه هم از مادر عروس!!!!!!!

    پاسخحذف
  13. عمو جونم درود.
    الان آدرس یه وب دیگه ام رو برات گذاشتم.اون رو همیشه به روز رسانی میکنم.اما این یکی رو تا مطلب خاصی به ذهنم نیاد به روز نمیکنم.بیای اون یکی وبم خوشحال میشم.امروز وب هخامنشی رو هم به روز میکنم.

    پاسخحذف
  14. درود
    از مطلبتون قبلا استفاده شد دوست عزیز ولی نشد که کامنت بذارم
    به قول شما:زنده باد آزادی

    پاسخحذف
  15. درود بر توسیامک جان عزیز خوشحالم که دوباره سبز تر از همیشه برگشتی. مدتهاست که می گم دیگه باید کاری کرد تا اسم اینتر نت رو بزاریم فیلتر نت باید این موضوع رو با احل زبان و ادبیات فارسی در میان گذاشت. این ها دیگه دارن شورشو در میارن...
    سبز باشی دوست من
    زنده باد ایران و ازادی

    پاسخحذف
  16. ..بهتر نیست که در مورد مملکته خودت بنویسی در مورد سرزمینت بنویسی که
    هممون غوطه ور هستیم در پلیدیو دروغ و زورگویی هموطنانه فریب خوردهمون و دولتمردانه
    دزد و بی غیرتمون اگر من و تویه ایرانی از کشورمون از اوضاع و مشکلات کشورمون و از
    عیبهای سیاستمدارانمان ننویسیم و برای سرزمینمون دلسوزی نکنیم پس چه کسی باید دل بسوزاند
    و برای آینده کشورمان اهمیت قائل شود؟؟؟
    دوست من از مشکلات کشورت بنویس. بنویس که چرا منه ایرانی که تو کشوره ثروتمندی زندگی
    میکنم که نفت داره گاز داره از انرژی هسته ای برای بیمه شدنه سوختهای فسیلیمان بهره مند هست
    و معادن طلا و ذغال سنگ و مس و نیکل و ... و هزاران هزار منابع طبیعی مانند دریا و جنگل و
    غیره داره چرا از اینهمه از سرمایه هایه سرزمینم بی بهره هستم؟؟؟
    چرا برای خرید وسایل برقی و لوازم خانگی و یا برای خرید مسکن و ماشین مشکل مالی دارم و
    می بایست وام بگیرم و چند برابر پولی که از بانک به عنوان وام گرفته ام را بدهم و همیشه بدهکار
    باشم آیا این نزول خوری نیست که بانک چند برابر پولی که به من میدهد از من میگیرد؟؟!!
    آیا من باید همیشه به دولت بدهکار باشم ؟؟ یا اینکه این دولت میبایست پولهای اینهمه از سرمایه هایه
    کشورم را که برای ساختنه بمب و موشک و کمک های مالی به فلسطین و لبنان و بولیوی و ونزوئلا
    میکند را بر سر سفره ء من بیاورد ...
    چرا در کشور من جان انسانها اینقدر بی ارزش است چرا کشوری که مدعیست صنعتش پیشرفته است
    ولی هر خودرو که خط تولیدش در کشورش تعطیل و متوقف و رده خارج شده است را در ایران شروع
    به تولید میکند؟؟ مانند خودرو پراید که سالهاست که در کره دیگر تولید و مصرف نمیشود به دلیل اینکه
    از لحاظ بدنه ضعیف است و دارای استاندارده جهانی نیست وبرای سرنشینانش امنیت جانی ندارد و
    همچنین آلوده کننده محیط زیست هم میباشد ویا خودرو لوگان که در کشوره تولید کننده اش خط تولیدش
    متوقف شده به علت غیر استاندار نبودن در طراحی بدنه اش ولی در یران تولید میشود !!!
    چرا از هواپیماهای رده خارج که دارای گارانتی نیستند استفاده میشود مانند توپولف که بعد از کشتنه
    هزاران هزار نفر از هموطنانم اقدام به جمع کردنه آن میکنند !!!؟؟
    چرا در کشور من که خیریین پولهای خودشان را صرفه ساختنه مدرسه و مسجد میکنند که مسجدها
    سالهاست مکانی شده است برای غیبت کردن و کفش دزدی و آه و ناله و خودزنی ..آیا بهتر نیست
    مکانی برای تفریح و ورزش برای جوانان بسازند تا با ولگردی در خیابانها و کارهای بیهوده خودشان
    را سرگرم نکنند ..
    چرا در کشور من که مدعییند که بر اساس دین اسلام اداره میشود وولایت فقیه اش مدعیست که نایب
    امام زمان است ولی دردستگاه حکومتییش فساد مالی است و بعد سی سال تازه مفسدان مالی شناسایی
    مشوند ولی بازهم سفره های مردم خالی از پولهاییست که آنها در این سالها در حسابهای بانکیه خود
    اندوخته میکردند ؟؟!!
    چرا در کشور من دولتمردان و سیاستمداران ما برای گرفتن رای از مردم قبل از به سمت رسیدن به
    دادنه شعارها و وعده های گسترده میکنند و وقتی رای آوردند به شعارها و وعده هایشان عمل نمیکنند؟؟
    آیا منافق به کسی گفته نمیشود که حرفهایشان با عملهایشان یکی نیست؟؟!!
    چرا با ایرانیان با مذهبها دینی دیگر مانند مسیحی بهایی و زرتشتی و ارامنه با تبعیضاته اجتماعی و حقوق شهروندی نا برابر با آنها بر خورد میشود؟؟؟ چرا آنها میبایست در کشور خودشان به مانند غریبه با آنها
    برخورد شود؟؟ آیا این سیاست غلط نژاد پرستی نیست؟؟؟ آیا این بی عدالتی نیست؟؟؟ چرا یک ایرانی با
    دینی دیگر نمیتواند در کشور خودش همان پست و مقامی را که یک ایرانیه مسلمان میگیرد نگیرد چرا
    به آنها اجازه ء کاندید شدن برای رییس جمهور شدن و یا نماینده مجلس شدن و یا کارمند شدن در کارهای اداری داده نمیشود؟؟؟؟
    چرا و چراهای.....



    www.sansoortakey4.blogfa.co
    این متن در تمامیه وبلاگها به غیر از وبلاگنویسان سبز قرار دهید به صورت کامنت در وبلاگ روستاییان و دیگر افراد بذاریدددددددددددددد

    پاسخحذف
  17. سلام سیامک جان
    منزل نو باز هم مبارک . امیدوارم که تو این خونه بتونی حداقل یه مدت آرام بگیری و مجبور به نقل مکان دوباره نشی .
    این روزها زندگی سخت شده ، البته سالهاست که ما داریم سخت زندگی میکنیم ولی این روزها بد از بدتر هم هست ، آشناهای من همه به فکر مهاجرت هستند ... و من به این فکر میکنم که اینجوری نمیشه ، باید یه کاری کرد ....

    پاسخحذف
  18. پسرکوروش وارث داریوش۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۰:۴۲

    جنایتهاییییییی مزد دورانه رژیم و سگهای خامنه ای در روز عشاورا لینک دانلود

    http://www.4shared.com/video/Yoy9IXMu/Ashooraye_88.htm

    پاسخحذف
  19. درود
    گفته بودی بیا،اومدم.نوشتتو هم خوندم و باهات هم باورم.پاسخ پیامی که برام گذاشته بودی رو نوشتم.دوست داشتی بیا بخون.
    بدرود

    پاسخحذف
  20. وبلاگ قشنگی داری
    امامطالبش به روز نسیت
    خسته کننده است
    اگه میخاید سیاسی بنویسید به روز باش
    این خیلی مسئله روشنیه
    به امید سلامتی شما دوست گرامی
    http://shahidsayad.blogfa.com/

    پاسخحذف
  21. سلام و رحمه الله
    پسر عجب وبی داری ؟
    ممنون از نظرت و تشریفت به وب بنده
    سایتم سه بار مسدود شده بود و این چهارمی اش است .
    انسان مفهوم انسان و مرد را از وبلاگتان در می یابد . درود به شرفت .
    راستی . اگر محاربه با الله مجازاتش مرگ است اولین کسی که باید اعدام شود خود خامنه ای و دیگر سران رژیمند .
    یادم می آید در کارتون هنا دختری در مزرعه به پسری که هنا برایش مسئله طرح می کرد و پسرک جواب را نمی دانست و صورت مسئله را پاک می کرد می خندیدیم و امروز رئیس جمهور تحمیلی این کار را می کند و به خودش می بالد که گفته اند :
    احمق هیچگاه به اندازه ی موقعی که یک شاهکار ابلهانه به انجام می رساند به خود نمی بالد . (ضرب المثل چینی))
    به امید ایرانی آزاد
    یا الله

    پاسخحذف
  22. اری!
    فیلتر می شوید!
    کتک می خورید !
    چرا که شما بویی از انسانیت نبردید و ناچار برای رام کردن حیوان بایستی متوسل به چوب و تیشه شد !
    ازادی بیان فقط متعق به کسانی است که اعتراض ایشان بر مبنای منطق و خیر خواهی باشد نه شما حیوانات کثیف که از روی کینه نسبت به ملت مسلمان ایران زمین و عقاید ایشان دست به دشمنی کورکورانه می زنید !

    ازادی بیان را به ایرانی می دهند ایران برای شما نیست که ازادی بیان داشته باشید وطن شما همان جایی است که ایران را در مقابلش با اعتراضات خود در اوج سختی هایش خوار و ذلیل کردید .........

    اری سبزهای سکولار و مجوسی نجسی همچون شما بایستی به وسیله تازیانه بلکه به نظر من اعدام صریح مجازات شوند .........

    اگر هم تا به حال بسیج و رهبر معظم مومنین به شما فرصت داده از ان جهت است که برگردید و دست از دشمنی و سعی در ذلت ایران بر دارید و مرگ و حساب را متذکر شوید .........

    چرا که خود شما بهتر از همه کس می دانید که بعد از حماقت های مکرر شما از عاشورا تا به امروز عده کثیری از شما شکسته شدند و دیگر سبزهای بی شمار ! وجود خارجی ندارند ..............

    اکنئن عده قلیل و احمقی چون شمایید که بهتر می دانید با یک اشاره رهبر به گا می روید ولی هیهات که مهر و محبت ایشان مانع از پاک شدن خاک کشورمان از وجود شما شده است ..........

    اکنون از جنبش سبز امویان عده ای قلیل مانده که با اشاره ای شکسته می شوند و این همان فرصتی ات که نظام مقدس کشورمان قدرت یابد و دهان سگان را برای همیشه ببندد ..........

    زنده باد جمهوری اسلامی ایران زمین
    زنده باد مقام معظم رهبری - مد ظله العالی -
    زنده باد ملت مسلمان ایران

    ..............................................................
    اسلام پیروز است
    کفر سرنگون است

    پاسخحذف
  23. رهبر من نور چشمان من است / عشق او آیین و ایمان من است

    ذوالفقار حیدری در دست او / طاعتش میثاق و پیمان من است

    سیدی از نسل پاك فاطمه / هم ز نسل شیر یزدان من است

    در ولایت وارث آل نبی / جانشینی از امامان من است

    همچو مه تابد به قلب شیعیا ن / نائب خورشید پنهان من است

    در هدایت سوی حق آرد مر ا / این هدایت سمت قرآن من است

    دوستانش دوست می دارم همی / دشمن او دشمن جان من است

    آنكه مهر او ندارد در وجو د / بی گمان همكیش نادان من است

    در سخن چون ابر می بارد به دل / در كویر خشك باران من است

    در حضورش موج دریا دیده ام / در كلامش راحت جان من است

    در نگاهش غرق دریا می شو م / واژه هایش در و مرجان من است

    قلب تارم را صفایی می دهد / جامع فكر پریشان من است

    من مرید آن دل وارسته ام / او مراد و پیر عرفان من است

    بوی یوسف می دهد پیراهنش / گرچه خودیعقوب كنعان من است

    من چو بلبل او چو باغ پر زگل / من چوبرگ او سرو بستان من است

    آرزوی دیدنش دارم به دل / در فراقش شهر زندان من است

    ای خوش آن روزی كه بینم رهبرم / ساعتی در خانه مهمان من است

    هرگز ای یاران دعایش می كنید / شب نمازش ذكر یاران من است

    روی خوبش با دو چشمت دیده ای / چهره اش چون ماه تابان من است

    غرق دریای تهاجم را چه غم / ناجی كشتی ز طوفان من است

    گر چه دشمن نقشه ها دارد بسی / حامی او حی سبحان من است

    در امانت او ‹‹ امین ›› انقلا ب / در شجاعت شیر میدان من است

    راه او باشد ره پیر خمین (ره) / رهرو راه شهیدان من است

    افتخار ما بود ‹‹ سید علی ››/ سرور من جان جانان من است

    چون فقیه وعالم است ودین شناس / مرجع تقلید دوران من است

    روز ششم ماه تیر از سال شصت / رهبرم جانباز ایران من است

    ای خداوندا نگهدارش تو با ش / چون دعای او نگهبان من است

    شعر امروزم كه وصف رهبر است / بهترین اشعار دیوان من است

    پیروانش نی به پاكستان و هند / درفلسطین است و لبنان من است

    گوئیا مهدی(عج) چنین گوید كه او / بهترین اصحاب و یاران من است



    ....................................................................

    با ولایت زنده ایم
    تا زنده ایم رزمنده ایم

    مرگ بر ضد ولایت فقیه
    مرگ بر ضد جمهوری اسلامی
    مرگ بر جلبک های سبز لجنی


    مرگ بر امریکا
    مرگ بر انگلیس
    مرگ بر منافقین و کفار
    مرگ بر اسرائیل .................

    پاسخحذف
  24. هاها ها ها ها رژیم از کارگراوو دانشجوها و معلمای کشورش هم میترسه تو خیابون سگاشو بخش میکنه اونوقت

    میگن با ولایت زنده ایم ملت ساندیس خور همیشه در صحنه بمب گذاریها در انتظارتان است

    پاسخحذف
  25. پسر خوب.فكر كردي خيلي كارت درسته.اومدي تو وبلاگم اراجيفات رو نوشتي.كور خوندي ما تا آخر با امام خامنه اي مي مانيم و شما هم بريد با موسوي ترسو و بزدلتون.

    پاسخحذف
  26. درود بر تو آریایی
    به امید روزی که این دین کثیف عربی اسلامی از ایران رخت بربندد.
    موفق باشید

    پاسخحذف
  27. مرگ بر ضد ولایت فقیه۱۵ اردیبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۲۴

    عشق یعنی لا فتی الا علی
    عشق یعنی رهیرم سید علی


    رهسپاریم با ولایت تا شهادت...

    تا کور شود هرآنکه نتواند دید.

    پاسخحذف
  28. amoo joon mibini webam che kam bazdid shode?faghat 2,3 nafar mian

    پاسخحذف
  29. دورود بی پایان بر تو تمامه سایتهای آپلود مانند 4shared فیلتر شده وبلاگها سریعتر فیلتر میشود این یعنی و حشت و انزجار در حکومت این یعنی ما به فاک کشیدموشون
    این یعنی اکثر کیلیپها و عکسها دست به دست میچرخد و مردم به هویت پلید و قرون وسطایی و ضد بشری این رژیم آگاه میشوند و اینک ما میبایست از این به بعد بجای مانوور های تبلیغاتی به آگاه کردنه مردم بپردازیم و آنها را از دوروغگوییهای این حکومت در رسانه ملیشان با خبر کنیم هر چند که بیش ار نیمی از مردم دیگه برنامه های تلویوزیون جمهوری اسلامی را نمیبینند این فضای که روز به روز بسته تر و خفه تر خواهد شده باعث خسته گی و عصبی شدنه مردم خواهد شد که دیگر سازسی نخوهند کرد با این نظام پلید و ملعون

    پاسخحذف
  30. مردم می دانستند
    "این امامزاده کور می کند که شفا نمی دهد"

    روزی که خامنه ای مجبور شد وجود کشتارگاه کهریزک را بپذیرد، تـُن صدایش را پائین برد و گفت: "رسیدگی می شود اما نه با هیاهو و تبلیغات"!

    همانروز که این سخنان از دهان کثیف خائن به مُلک و فرزندان ایران بیرون آمد و حتی پس از آن که نام های رسوای سعید مرتضوی و احمدرضا رادان و اسماعیل احمدی مقدم بعنوان متهمان اصلی و ردیف اول پرونده کهریزک به میان آمد، کمتر ناظر سیاسی تصور می کرد که رژیم مهره های اصلی جنایات خود را بسوزاند و سعید امامی های دیگری بر دستگاه بیداد "جمهوری اسلامی" تحمیل کند.

    مردم نیز امیدی به بیدادگاه های فرمایشی دستگاه جور و ستم نداشتند و می دانستند این [حرامزاده] کور می کند اما شفا نمی دهد. آنچه "نظام" از رهگذر متهم شناختن سه نفر بی نام و نشان بجای متهمان اصلی کسب می کند، تنفر بیشتر مردم و عزم راسخ تر آنها در سرنگون کردن حکومتی است که دشمن این مـُلک است.

    گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری! ادبیات غنی فارسی برای هر موقعیتی گفتار نغز آماده دارد.

    مجلسی که بظاهر نمایندگان مردم را در خود جای داده ولی بخشی از آن مستقیمن همدست تبهکاران حاکمند و بخش دیگر "حق ستانی" را تا زیر افق های کوته نظری خویش می بینند و قدرت اینرا ندارند در مقابل جنایاتی که در کشور صورت می گیرد از خود حرکتی نشان دهند، مانند گـَندآب متعفنی است که باید یکجا زیرآب آنرا کشید تا به مستراح های عمومی بریزد!

    تمام کسانیکه امروز در خانه مردم نشسته و سکوت پیشه کرده و یا ساز خود را با تبهکاران حاکم کوک کرده اند، به سهم خود مسئول جنایاتی هستند که در کشور گذشته است!
    آقایان مجتهدین و آیت الله ها نیز از مسئولیت این جنایت ها برکنار نیستند! خمینی در صفحه هفتم از کتاب "کشف‌الاسرار" خود در تعریف و تمجید از زمامداران صدر اسلام می نویسد؛ «زمامداران آنرز اسلام کسانی بودند که بواسطه ربوده شدن یک خلخال از پای زن یهودی که تحت الحمایه آنها بود می گفتند اگر مسلم از این غم بمیرد بجاست»!

    آقایان علماء و سخنورانی که یک عمر حکایت فوق را در بالای منبرها برای تبلیغ دین بکار می بردند اکنون بگویند اگر بواسطه ربوده شدن یک خلخال از پای زن یهودی، مسلمان باید از این غم بمیرد، پس در صورت تجاوز به دختران و پسران مسلمان، چه عکس العملی بجاست تا مسلمان از این غم از خود نشان دهد؟

    مگر شما آقایان پیشروان دین نیستید؟ مگر شما عدالت اسلام را با چنین روایاتی به مردم حقنه نمی کردید؟! اکنون سکوت شما در مقابل ددمنشی های "نظام" از چه روی است؟ ترس از دست دادن جان یا جاه و مقام و پول؟

    آقایان! مگر شما نونهالان 13 ساله این مرزو و بوم را برای بقای اسلام به شهادت تشویق نمی کردید، پس چرا پا پیش نمی گذارید و برای خلخال های بی عصمت شده زنان این سرزمین در مقابل معایه زمان قد علم نمی کنید؟

    نکند دارید تقیه می کنید

    پاسخحذف
  31. خداوکیلی دمت گرم این رو دارم از ته دلم بهت میگم
    موفق باشی

    پاسخحذف
  32. درود بر تو سیامک جان عزیز حالت چطوره؟ چه خبر از شهر؟
    چرا اپ نمیکنی؟
    مراقب خودت باش
    سبز باشی

    پاسخحذف
  33. درود سیامک گرامی
    فیلتر شدنت مبارک
    در این اوضاع نابسامان فیلتر شدن از افتخارات است
    فیلتر یعنی حقیقت
    پس بمان و استقامت کن که تا طلوع صبح آزادی یک قدم راه است

    پاسخحذف
  34. خرداد هشتاد و هشت//یادش دوباره برگشت*
    “دیکتاتوری بدونه//بزودی سرنگونه”

    گستاخی و پرروئی اینان را حد و اندازه ای نیست و این نابخردان و ابلهان تا می یینند که حنایشان دیگر رنگی ندارد و با توجه به هزینه سرسام آور مهمانی آنچنانی در نیویورک که از جیب همین مردم فرهیخته و مظلوم و همین جوانان دختر و پسری که شما فتوای سرکوب آنان را میدهید و با مشتی اراجیف دهان پرکن قصد آن دارید تا به قول خودتان امر به معروف و .. در راستای پاکیزه ماندن اجتماع به مرحله اجرا بگذارید! همه ی اینها در حالیست که وجود افرادی بمانند شما و در راس آن دولتی نامشروع و غیر مردمی و همکارانتان اجتماع را به لجن کشیده و محیط زندگانی ما مردمان با شرف را آلوده کرده است. چطور شما که فکر میکنید اینقدر خوب میدانید و خود را دانا می پندارید! و با هزاران بار تاسف که امور لشگری و کشوری در دستان شماست چگونه است که فقر و بیکاری و گرانی و گرسنگی و بیچارگی و بدبختی و اعتیاد و فلاکت و سیه روزی و تنفروشی و کلیه فروشی و هزاران مورد ریز و درشت همین مردمان و ناهنجاریهای جامعه را نمی بینید اما دو پر موی دخترکی جوان و یا سرزندگی و شادی پسرکی را می بینید و شادی آنان باعث آزار شما دروغگویان نا بخدا میگردد و زمین خدا از این اندک شادی و دو پر مو ناپاک و نامنزه می شود و موجبات ترویج فساد در جامعه؟! اما فساد و دزدی و حق خوری و مال اندوزی و شکنجه و تجاوز و هزاران اعمال ناشایست خودتان فقط با یک توبه پاکیزه جلوه داده میشود و حکم تائید است از سوی خداوندتان برای قتل عام بیشتر این مردمان ستم دیده و گرفتار در چنگال دیکتاتوری مذهبی؟ ولی آنجا که نمایندگان دروغین مردم رنجدیده ی ایران در این ضیافت مجلل شام طرح آشتی جویانه ارائه داده تا بتوانند بلکه با گرفتن امتیازاتی اندک، به اوضاع نابسامانشان شاید کمکی نموده و پیش گیری کرده باشند در جهت اعمال تحریمهای جدیدی که در راهند و تنها کابوس این تحریمها وحشت به جان سران حکومت انداخته و این دعوت نیز نشانه ی نگرانی آنان از وضع موجود و انزوای جهانی بیشتر است. اما دیدیم که تنها ساعتی پس از اتمام ضیافت شام طرف آمریکائی آب پاکی را روی دست متکی و یارانش ریخت! و اعلام داشت که رژیم تهران یک فرصت دیگر را در جهت عمل کردن به تعهدات بین المللی خود از دست داد. و چنین است از پی سرپوش نهادن به این شکست مذبوحانه خویش شروع به جار و جنجال نموده و دوباره فرزندان ایران زمین را به بهانه ی بدحجابی و یا بی حجابی تهدید می نمایند. غافل از اینکه مردم ایران و بویژه نسل جوان دختر و پسر ایرانی نه تنها از هیاهوی شما ترسی به خود راه نداده بلکه با تمسخر بدان نگریسته و یه شما دروغگویان و دغل بازان و همه آنهائی که سالهاست به همین شیوه و روال در حق مردمان این سرزمین ستمها روا داشتید و ابتدائی ترین حقوق شهروندی این انسانهای شریف و مظلوم را به زیر پا نهادید و آنان را تحقیر کردید یادآوری می کنیم که مگر در همان عاشورا حسینی توی دهانتان نزدیم؟ مگر در همان عاشورای حسینی سال پیش نمی توانستیم شما را برای همیشه به درک واصل کنیم؟ آیا آنزمان چشمانتان بینائیش را از دست داده بود تا ببیند چگونه رئیس نیروی انتظامیتان بدست شیرزنی جوان از نوادگان کوروش مجروح شد و یا ندیدید که چگونه سردار جنایتکار کهریزکی ترسان و لرزان در جلوی دوربین تلویزیون خودتان به اقتدار(مظاعف) ابراز میکرد! /پس بترسید بترسید / ما همه با هم هستیم/ مردم ایران تصمیم خود را گرفته و این تصمیم و اراده نسل جوان ایران است که خواهان آزادی و رهائی از استبداد دینی است و به چیزی کمتر از آن تن نخواهد داد. مگر نشنیدید که /یا مرگ/ یا آزادی/ و یا ندائیم سهرابیم/ما همه یکصدائیم/چه این راه با رهبران فعلی جنبش مردمی سبز ایران و یا (در صورت لزوم بدون آنها) که تلاشهایشان قابل ستایش است استمرار یافته و خواهد یافت. اما اگر چنانچه بر وفق و مراد این نسل نباشد آنان خود میدانند که به بهترین نحو آن را هدایت و در چهارچوب خواسته های خود و جامعه تا رسیدن به آزادی به پیش خواهند برد. پس این پیام را بیاد داشته باشید چرا که نگارنده این سطور خود از اولین کسانیست که جانش را در راه رهائی از بند استبداد دینی و دیکتاتوری مذهبی و در ادامه راه ندا و سهراب و تمامی شهدای راه آزادی تقدیم میهن خواهد کرد. و او تنها نیست یاران فراوانی او را در این راه همراهند! آری ایران جوان ما با آرزوهای تازه و اندیشه های انسانی زنده است و راه خویش را بسوس آزادی خواهد یافت.

    /ندائیم سهرابیم//ما همه یکصدائیم/
    /ما همه با هم هستیم//ملت بی شکستیم/
    /وقتی که با هم هستیم/از چی باید بترسیم/
    /وقتی که بیشماریم/از کی باید یترسیم/
    /انتخابات آزاد//بهر ایرانی آباد/
    /حق ما آزادیه//سرزندگی شادیه/
    /آزادی، عدالت//این است شعار ملت/
    /نفرین به هر ستمگر/چه رئیس دولت چه رهبر/
    /ستمگر سرنگونه / آزادی حقمونه

    پاسخحذف
  35. http://haleh444.blogfa.com/

    لینکش کن

    پاسخحذف
  36. برادر سبزکی!
    برداشتی نوشتی نمی خوام وارد بحث دینی ولایت فقیه بشم!!!مگه تو این چیزها رو هم بلدی؟!شما که ادعای روشنفکری تون میشه فکر کنم از ادعاهایی که دشمنان به صراحت درباره ی رهبرم ، امام خامنه ای بیان کردند بی اطلاعی.بی اطلاعی و البته اگه بهتون برنخوره احمق."صم بکم فهم لا یعقلون"برداشتید نوشتید آقای خامنه ای اگه ازش بپرسن اینرنت چیه میگه یه بازیه. اما همین رفقای شما(آمریکایی ها رو میگم)برداشتن گفتن تو فضای سایبری ما بازی رو باختیم.اون وقت تو و امثال تو میان وسط و شروع میکنن به گنده گویی کردن.ببینم رهبر این افرادی که تو فضای سایبر آمریکا رو زمین زدند کی بوده؟نکنه موسوی ترسوتون بوده یا ممد خاتمی یا جناب هاشمی ؟!!کلی از انتخابات میگذره و هنوز آدم نشدید . الیم یئس الله ...
    فکر کنم معنیش رو بلد نباشی.ولش کن هر وقت یاد گرفتی بهم خبر بده.

    پاسخحذف
  37. در جواب پيغامت بايد بگم :
    الهي بگردم.
    اونوقت ميشه بگي چجوري به اين نتيجه رسيدي؟
    تو 9 دي يا 22 بهمن يا 4شنبه سوري يا سيزده به در؟
    سعي كن اين جمع بندي هاتو براي همفكراي خودت نگه داري كه مجبور نشي براي اثباتش از فوتوشاپ استفاده كني يا مثلا از محبت هاي دشمن دوست تو خيابون ...
    خوش باشي هم وطن كه من با خوش بودن تو خوشم.
    زند ه باد ايران و ايراني + زنده باد انسانيت و مردونگي
    حتي مخالف هاي من هم براي من ارزش دارن . چون باعث پيشرفت و سرزنده بودن و تحرك در جامعه مي شن.
    من تو رو هم دوست دارم و اختلاف افكارمون رو دليلي بر تنفر نمي بينم.
    اما تو فقط داري سعي مي كني نفرتت رو از ديگران پنهان كني....
    يا علي

    پاسخحذف
  38. این دولت این رژیم مورد حمایت مستضعفانه فکریست
    ولایت مداران
    باید هم احمقهایی مثله شما که در این کشور که هر کس اعتراضی میخواهد بکند یا جایش در زندان است یا توو قبرستون افتخار کند چرا چونکه جیره خواره این رژیم هستین

    ابله از چه چیز افتخار میکنی؟؟؟؟ از اینکه در 22 بهمن اینجارو تبدیل کرده بودن به پادگانه نظامی ؟؟!! که هیچکس نتونه برای اعتراض بیاد توو خیابونا؟؟!!! مردیکه ء عوضی مگه همین صدا سیما نیست که هر جای دنیا یه راهپیمایی تظاهراتی میشه سریع به تصویر میکشه ..پس چرا وقتی خرداد 88 مردم با حضوری 4 میلیونی میان تو خیاباونا رو به تصویر نمیکشه .. از اینکه همه ء عکسها ور فتوشاپی میدونی و هر عکسی که به ضرر نظام هست رو فتو شاپی میدونی این که دردیو دوا نمیکنه بر میگردم به سخنه دکتر علی شریعتی که میگه در کشوری که فقط حکومتش حقه حرف زدن دارد حرفه هیچکس را نمیتوان باور کرد واسه همینه که تو حرفا و چیزهایی که من ارائه میکنم رو نمیتونی باور کنی چرا چونکه هم قضاوت کننده و هم روایت کننده شده دولت هیچکسی هم حقه اعتراضی نداره .. از این فضای بسته افتخار میکنی ؟؟!! از اینکه تشکلهای سیاسی در دانشگاه ها بسته شده تشکلهای صنف کارگری بسته شده از اینکه سایتها و وبلاگها فیلتر میشن ؟؟؟ البته باید هم افتخار کنی چون بیسوادی مثله تو سرکوبو باعث افتخار میدونه نه دموکراسی رو ..

    وقتی که کسی نتونه بیاد توو خیابون اعرتاض کنه وقتی که دولت مجوز راهپیمایی نمیده اینها همه برای جامعه ضرر و سمه ولی این رژیم چون میترسه چونکه میدونه که اگر راپیمایی بشه چون میدونه که جوابی برای روشنفکرا و دانشجویان نداره واسه همین همش داره سرکروبو زندانی و سانسور میکنه اینها باعثه چه چیز میشه؟؟؟ باعثه ایجاد عقده و کینه باعثه بمبگذاریها باعثه ترور بین دو طرف مبارزه میشه

    هرچند که شماها همتون دارین با شورتون کار میکننین نه با شعورتون

    پاسخحذف
  39. http://www.4shared.com/file/8PFk8Cil/_online.html

    پاسخحذف
  40. بیانیه میرحسین موسوی در واکنش به اعدام های اخیر


    کلمه: مهندس میرحسین موسوی در واکنش به اعدام های روز گذشته بیانیه ای صادر کرد.

    به گزارش کلمه متن این بیانیه به شرح زیر است:

    اعلام اعدام ناگهانی پنج نفر ازشهروندان کشور بدون آنکه توضیحات روشن کننده ای از اتهامات و روند دادرسی ومحاکمات به مردم داده شود شبیه روند ناعادلانه ای است که در طول ماه های اخیر منجر به صدور احکام شگفت آور برای عده زیادی از زنان ومردان خدمتگزار وشهروندان عزیز کشور ما شده است.

    وقتی قوه قضائیه از طرفداری مظلومان به سمت طرفداری از صاحبان قدرت ومکنت بلغزد مشکل است که بتوان جلوی داوری مردم را در مورد ظالمانه بودن احکام قضایی گرفت. چگونه است که امروز محاکم قضایی از آمران وعاملان جنایتهای کهریزک و کوی دانشگاه و کوی سبحان وروزهای۲۵ و۳۰ خرداد وعاشورای حسینی میگذرند وپرونده های فساد های بزرگ را باز نشده می بندند وبه صورت ناگهانی در آستانه ماه خرداد ، ماه آگاهی وحق جویی پنج نفر را با حواشی تردید بر انگیز به چوبه های دار می سپارند؟ آیا این است آن عدل علوی که به دنبالش بودیم؟

    پاسخحذف
  41. فيلمي ازاعتراضات دانشجويان دانشگاه بهشتي 20- ارديبهشت

    امروز دانشجويان دانشگاه بهشتي در اعتراض به ورود احمدي نژاد فرياد ميزدند: صلي علي محـــــــــــــــــمد قاتـــــــــــل ملت آمد

    https://www.newsagency-ina.com/News-Details.aspx?newsId=34575&back=1

    پاسخحذف
  42. فیلمها - اعتراض دانشجویان به حضور احمدی نژاد در دانشگاه بهشتی ۲۰ اردیبهشت

    http://www.unity4iran.com/2010/05/blog-post_8302.html

    پاسخحذف
  43. افزايش شعار نويسي هاي ضد حكومتي در خرم آباد

    به گزارش خبرنگارآژانس ايران خبر مدتي است كه شعارنويسي در سطح شهرخرم آباد اوج جديدي گرفته است . مزدوران حكومتي بلافاصله بعد از مشاهده , آنها را خط خطي ميكنند .هم اكنون در خرم آباد ديوارهاي خط خطي شده چشمگير است وديوار نويسي تبديل به جنگ وجدا ل روزانه معترضين با مزدوران حكومتي شده است .

    تمهيدات امنيتي درسنندج در وحشت از اعتراضات عمومي

    درسنندج در وحشت از اعتراضات مردم به اعدام 5 زنداني سياسي حكومت سركوبگر تمام نيروهاي مزدور خودرامستقر كرده است تا مانع هر گونه حركت اعتراضي شوند

    شعار نويسي در دانشگاه سنندج پس از اعدام فرزاد كمانگر

    در پي اعدام 5 زنداني سياسي از جمله فرزاد كمانگر دانشجويان دانشگاه سنندج تمامي ديوارهاي دانشگاه را شعار نويسي كردند . اعتراض عليه اين عمل جنايتكارانه ادامه دارد

    پاسخحذف
  44. فوری: تهران را ترک نکنید احتمال دستگیری موسوی میرود

    خبر اعدام گروهى ، محارب خواندن موسوى و تعطيلى پنج روزه تهران را در آستانه خرداد جدى بگيريم
    ديروز يكشنبه ، سه خبر مهم ايران را در بهت فرو برد . از آنها به سادگى نگذريم . اول خبر اعدام گروهي جمعي به جرم محاربه است . در آخرين روز هفته معلم ، فرزاد كمانگر معلم كرد ايراني را به همراه چهار تن ديگر از جمله يك زن به دار آويختند . همان روز دبير شوراي نگهبان غلامحسين الهام ، مير حسين موسوي را محارب خواند و شب هنگام ، به بهانه اي كاملا بي توجيه ، با تعطيل كردن شنبه و يكشنبه آينده ، عملا پنج روز از پنج شنبه تا سه شنبه آينده ، پايتخت در تعطيلي خواهد رفت . اين سه خبر را در آستانه خرداد نبايد شوخي گرفت و با هوشياري بايد پيگير اخبار و وقايع باشيم . حادثه اي در راه است و اينها همه زمينه چيني براي آن به نظر ميرسد . شبكه هاي اجتماعي و ارتباطي خود را حفظ و تقويت كنيم و راههاي جايگزين خبر رساني را پيگير باشيم . ايران آبستن حوادثي ژرف است .

    در صورت دستگیری هر یک از سران جنبش از انقلاب تا آزادی

    دوستان اطلاع رسانی کنید

    پاسخحذف
  45. مردم شهر یاسوج از احمدی نژاد با شعارهایی مانند دروغگو، دروغگو و مرگ بر دیکتاتور استقبال کردند
    بنابه گزارشات رسیده به فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران،تعداد زیادی از مردم یاسوج بر علیه حضور احمدی نژاد در یاسوج و در حین سخنرانی وی اقدام به سر دادن شعار مرگ بر دیکتاتور و دروغگو،درغگو نمودند.
    روز چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه احمدی نژاد به شهر یاسوج وارد شد و در پارکی نزدیک میدان معلم اقدام به سخنرانی کرد. علیرغم اینکه نیروهای امنیتی و نظامی این منطقه را در کنترل شدید خود داشتند و به صورت گزینشی اجازه ورود به محل سخنرانی می دادند.
    اما تعدادی از مردم یاسوج هنگام سخنرانی که در دسته های ۳۰ الی ۵۰ نفره بودند و در قسمتهای مختلف قرار داشتند اقدام به سر دادن شعارهایی علیه احمدی نژاد نمودند.شعارهایی که مردم هنگام سخنرانی علیه او سر می دادند عبارت بود از، دروغگو ،دروغگو،دروغگو/ دروغه دروغه دروغه و همچنین در مواردی شعار مرگ بردیکتاور سر می دادند.
    نیروهای لباس شخصی که در بین مردم حضور داشتند اقدام به ضرب و شتم و بیرون کردن شعار دهندگان از محل سخنرانی می نمودند. شعار دادن مردم تا پایان سخنرانی احمدی نژاد ادامه داشت.
    از روز گذشته از طرف ستاد خبری وزارت اطلاعات با فعالین دانشجوئی و مدنی شهر تماس گرفته می شد و از آنها خواسته می شد که از صبح امروز خود را به ستاد خبری وزارت اطلاعات در این شهر معرفی کنند.
    از شب گذشته و امروز فضای شهر امنیتی و نظامی بود و مامورین در همۀ میادین و نقاط اصلی شهر مستقر شده بودند

    پاسخحذف
  46. سلام دوست آزاد اندیشم
    آری نادانی و جهل مشکل بزرگ حاکمان ماست. اما مشکل بزرگتر که ما باید در رفع آن بکوشیم نا آگاهی جهل و تعصب کوری است که دامنگیر قشر وسیعی از جامعه ماست. به ویژه جامعه سنتی. پس باید دست به دست هم داد و در آگاه کردن نا آگاهان بکوشیم و در این راه از موانع و مشکلات و سختی ها خسته نشویم و با تحمل بالا به راه خود ادامه دهیم

    پاسخحذف
  47. سلام دوست عزیز

    وبلاگ زیر با هدف مبارزه با فیلترینگ جمهوری اسلامی وگسترش ازادیهای سیاسی ایجاد شده است.در این وبلاگ هر روزه خبرهای جدید از سایتهای خبری فیلتر شده در دسترس شما خواهد بود .
    www.balatarin89.blogfa.com
    به امید ازادی
    لطفا اطلاع رسانی کنید
    لینکتون کردم

    پاسخحذف
  48. " ... و آزادی ... این درفش پاره پاره از جور ستمگران ... هنوز در اوج اهتزاز است ...
    ... همچون تندر و برق ... در برابر باد ...."

    پاسخحذف
  49. سیامک چطوری؟نیستی؟ یه سری خبر گذاشتم بیکار شدی بیا.

    پاسخحذف
  50. از کی تا حالا زبان آمریکاییها اسپانیایی شده؟؟؟ حتما از وقتی که محمود گاگول رفته اونجا ها ها ها ها

    مردیکه دکترای رشتهء فنی داره ولی اسم ماشین رو هم نمیدونه
    خوب دکتراشو بروشه یکی از وزیرانش علی کردان گرفته دیگه واسه همینه که به زبان انگلیسی تسلط نداره

    قسمتی از سیاهنماییها و مردم فریبی و کم سوادییهای دکتر را در این فیلم ببین

    لینک دانلود
    http://www.4shared.com/video/mXxzUYVN/Khali_Bandi.htm

    .........................................
    http://www.fantastpic.com/images/55842710496942523071.jpg

    http://www.fantastpic.com/images/99679850496790937763.jpg

    http://www.fantastpic.com/images/72982615016353468788.jpg

    http://www.fantastpic.com/images/24115169564349242893.jpg

    http://www.fantastpic.com/images/30504585875045734808.jpg

    http://www.fantastpic.com/images/18661070514688662237.jpg

    http://www.fantastpic.com/images/33067537850232672574.jpg

    http://www.fantastpic.com/images/43229853802397929165.jpg

    http://www.fantastpic.com/images/14741200382922257002.jpg

    پاسخحذف
  51. نامه دختر شهید باکری: پدرجان جایت خالی نیست/ امنیت نیست، بسیجی به دختران سیلی می زند ، خزر از دست رفت...

    خبر خوب ما جز دسته غیر خودی ها شده ایم ، تعجب کردی نه ؟من خودم هم تا یک سال پیش فکر می کردم خیلی خودی باشم ، فکر می کردم خون دادن برای این آب و خاک تضمینی است تاا تو را در دسته خودی ها قرار دهند. اما بگویم که خوشحالم زیرا در دسته ما انسانهایی پاک قرار دارند ، تو هم دسته ما را باید بشناسی ، مهندس موسوی را که به یاد داری؟ آقای خاتمی که در آلمان به مسجدش می رفتی را چطور؟ اینان سرشناسان دسته ما هستند همینطور که بیای پایین نامهایی آشنا را خواهی دید چند تن از همرزمانت هم با ما هستند تا به پایین که برسی ما هستیم راستی خانواده شهید همت هم جز دسته ما هستند….

    کلمه:دختر شهید باکری در نامه ای خطاب به پدر شهیدش شرایط این روزهای کشور را توضیح داده و نوشته است:کشور اسلامی هستیم ومردم هیچ یک از کشورهای اسلامی ما را به مسلمانی قبول ندارند … دریغ از نشانی از اسلام و مسلمانی … نشان اسلام این روزها فقط حجاب شده که خود آن هم وسیله ای شده برای … . خلاصه این که جایت اصلاً خالی نیست در این آشفته بازار …که اگر بودی در گروه خودمان بودی البته تو خود پیشتر از همه ما قبل شهادت غیرخودی شده بودی توسط خودی های امروز…جای تو اینجا خالی نیست اما جایی برای من خالی کن نزد خودت که سخت دلتنگ دیدارتم……

    به گزارش کلمه متن این نامه به شرح زیر است:

    نامه ای به سبز ترین پدر دنیا

    پدر جان سلام!

    اگر از احوال ما جویا باشی ملالی نیست جز دوری شما … نمی دانم خبرها را شنیده ای یا نه ؟ اینجا همه چیز فرق کرده از روزی که تو رفتی . پیش بینی هایت هم درست از آب درآمده . اینجا همه چیز قاطی شده مردم را به دو دسته تقسیم کرده اند خودی و غیر خودی اما معیار تقسم بندی شان چیست؟!

    خدا می داند …. خبر خوب ما جز دسته غیر خودی ها شده ایم ، تعجب کردی نه ؟من خودم هم تا یک سال پیش فکر می کردم خیلی خودی باشم ، فکر می کردم خون دادن برای این آب و خاک تضمینی است تاا تو را در دسته خودی ها قرار دهند. اما بگویم که خوشحالم زیرا در دسته ما انسانهایی پاک قرار دارند ، تو هم دسته ما را باید بشناسی ، مهندس موسوی را که به یاد داری؟ آقای خاتمی که در آلمان به مسجدش می رفتی را چطور؟ اینان سرشناسان دسته ما هستند همینطور که بیای پایین نامهایی آشنا را خواهی دید چند تن از همرزمانت هم با ما هستند تا به پایین که برسی ما هستیم راستی خانواده شهید همت هم جز دسته ما هستند….

    از وقتی که رفتی خیلی چیزها عوض شده ، تعاریف ، مفاهیم … مثلا بسیجی ها ظاهرشان فقط بسیجی است وگرنه در خیابان به گوش دختران سیلی می زنند ، بعضی ها چشم چرانی می کنند و بعضی هاشان خیلی بد دهن شده اند . دیگر بسیجی ، بسیجی زمانی که تو رفتی نیست. احترام ، راستگویی ، درستکاری ، مهربانی ، آرامش ، امنیت مفاهیمی نا آشنا شده اند در جامعه ….

    دیگر دختران جرات نمی کنند اگر در جامعه به مشکلی برخوردند به یک نیروی امنیتی مراجعه کنند چون همان نیروی امنیتی اولین مشکل آنهاست … از گرانی ، تورم ، فساد و اعتیاد در جامعه که بگذریم اخلاق و مفاهیم اخلاقی دیگر در جامعه یافت نمی شوند …راستی این روزها باج دادن به بیگانگان مد شده … دریای خزر را تقریباً از دست داده ایم و نام خلیج فارس را دارند عوض می کنند و هیچ کس عین خیالش هم نیست مولانا را از ما گرفتند و هیچ کس صدایش در نیامد فکر کنم چند صباحی که بگذرد نام ایران را هم از ما بگیرند کجایید مردانی که برای یک وجب از این خاک جان خود را فدا کردید…

    کشور اسلامی هستیم ومردم هیچ یک از کشورهای اسلامی ما را به مسلمانی قبول ندارند … دریغ از نشانی از اسلام و مسلمانی … نشان اسلام این روزها فقط حجاب شده که خود آن هم وسیله ای شده برای … . خلاصه این که جایت اصلاً خالی نیست در این آشفته بازار …که اگر بودی در گروه خودمان بودی البته تو خود پیشتر از همه ما قبل شهادت غیرخودی شده بودی توسط خودی های امروز…جای تو اینجا خالی نیست اما جایی برای من خالی کن نزد خودت که سخت دلتنگ دیدارتم……

    پاسخحذف
  52. سیامک جان درود
    ممنون که سر زدی.لینک شما را اصلاح کرده بودم.سبز باشی

    پاسخحذف