۱۳۸۸ بهمن ۲۴, شنبه

حکومت نظامی در جمهوری اسلامی

حکومت نظامی یعنی چه؟

دوستان گرامی حکومت نظامی زمانی اتفاق میفته که حکومت مرکزی از طرف انقلابیان احساس خطر بهش دست بده.زمانی که حکومت قادر به آرام کردن جو جامعه وآرام کردن کسانی که برای گرفتن حقشون به خیابانها میان نباشه از چه راهی استفاده میکنه؟مسلمه که این دست حکومتها که بدست خودکامه هایی مثل آقای خامنه ای که خودش رو نماینده الله روی زمین میدونه و حکم ایشون حکم الله هستش اداره میشه قدرت تحمل هیچ انتقادی رو نداره و وقتی که قادر نباشه با منطق جواب من رو بده از نیروهای نظامیش استفاده میکنه و مثل 22بهمن که ما همه شاهدش بودیم یک حکومت نظامی تمام عیار به راه میندازه.اگر دقت میکردید در این روز به ازای هریک نفر تظاهر کننده 2نفر مامور پلیس در خیابان بود جمعیت نیروهای امنیتی دقیقا 2 برابر جمعیت مردم بود و از ترسشون حتی اجازه توقف در یکجارو به ما نمیدادند.این هم برای ما یک پیروزی به حساب میاد. هزینه ای که این لشکرکشیها روی دست حکومت میگذاره واقعا سرسام آور هستش والبته یادمون نره اتوبوسهایی که از شهرستانها آوردن . هزینه ساندیسی که به این مردم دادند.هزینه نهاری که بهشون دادند.خودکارهایی که روشون هم چاپ زده بودندو.....همه و همه هزینه ای هست که به دولت تحمیل شد.من سلطنت طلب نبوده و نیستم ولی درود میفرستم به محمدرضاشاه بدلیل اینکه حکومت نظامی رو اعلام میکرد......




۲۲ نظر:

  1. واقعا که مسخرس!!!حال ادمو با این دروغاتون بهم میزنید!!این چرت و پرت ها چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    یکم از22بهمن سبزتون بنویس!!!!!!!!!
    این عکسا چه ریطی داره اصلا معلومه ماله چه زمانیه؟؟؟
    چرا نمیخوایید قبول کنید شکست خوردید؟؟؟
    واقعا چرا انقد خودتون رو گول میزنید وقتتون رو با نوشتن این اراجیف تلف میکنید.
    واقعا دلم میسوزه شماها جهلتون مرکبه!!!
    هیچوقت بیدار نمیشید

    پاسخحذف
  2. سلام
    باهات موافقم
    اون بیچاره ها حداقل خودشونو لو میدادند...

    پاسخحذف
  3. درود بر سیامک عزیز
    درسته...این هم نشانه ی پیروزی ماست..به نظر من 4 شنبه سوری نمیتونن تا این حد ما رو کنترل کنند.پس پیروزی بزرگ دیکری در انتظار ماست

    پاسخحذف
  4. محمد علی ابراهیمی۲۴ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۲۱

    سیا جون دیگه نمی خواهم توهین کنم گرچه تا به حال نیز چنین نمی کردم !
    می خواهم از این به بعد ببینم مرض و درد دل شما چیه !
    شاید بگی تو نمی فهمی !
    باشه ولی من به عنوان یک جوان ایرانی اریایی مسلمان از تو می خواهم به سوالات من پاسخ گویی که اگر برای ان ها پاسخی بر مبنای عقل و منطق داشته باشی قضیه زندگی را بر می گردانم !



    - شما مسلمان هستید یا ارمنی ؟
    2 - شیعه هستید یا سنی ؟
    3- میدانید امام حسین چرا قیام کرد ؟
    4- ایا درخواست بی حجابی له کردن ایات قران نیست ؟ همان قرانی که امام حسین برای احیای ان قیام کرد و تا اخرین نفس جنگید ....
    5 - ایا ایه الله العظمی منتظری ( ره ) با امام ( ره ) بد بود که شما به حمایت از او از ولایت فقیه بیزاری می جویید ؟
    6- ایه الله خامنه ای چه کرده است که با او بد شدید ؟
    7- چرا اغلب جنبش سبز از اسلام برائت دارند ؟
    8- ایا اصلا بحث این مسائل به وجود امده بعد انتخابات مربوط به رهبری و حکومت اسلامی می شد که شما ان را ختم به این مسائل فرمودید ؟
    9- بحث سر ریاست جمهوری بود یا رهبری ؟
    10 - چرا احمدی نژاد نه و موسوی اره ؟
    11- چرا روز عاشورا را جنبش سبز با کف و سوت عید قرار دادند ؟
    12- چرا اغتشاش می کنند و به اموال عمومی اسیب می رسانید ؟
    13- چرا اکثر کفار غرب شما را حمایت می کنند ؟
    14 – منظور شما از ازادی چیست ؟
    15-اگر شما به جای رهبری بودید با احمدی نژادی که با ارای مردم انتخاب شد چه می کردید ؟

    سیا عزیز امیدوارم به سوالات من بیندیشی و ان ها را پاسخ دهید .......
    یا علی مدد

    پاسخحذف
  5. محمد علی ابراهیمی۲۴ بهمن ۱۳۸۸ ساعت ۲۳:۲۵

    اینک چنان اسلام را وصف نمایم که هیچکس پیش از من آنرا وصف نکرده باشد،
    اسلام،تسلیم و سر سپردگی است،و تسلیم،یقین است
    و یقین تصدیق است و تصدیق اعتراف است
    و اعتراف به جای آوردن فرامین دین است
    و به جای آوردن آن فرامین،عمل کردن به آن است.

    پاسخحذف
  6. من هم موافقم با نظرتون... یاد 18 تیر افتادم...آن روز هم با این که عده زیادی از مردم نیومده بودند اما آنقدر نیرو 7تیر و انقلاب ریخته بود که همون روز هم به این نتیجه رسیدم که اگر حتی یک نفر هم نیاد بیرون بازم ما پیروزیم چون خواب و آرامش را از اینها گرفتیم...درست مثل 22بهمن...که ما بودیم...

    پاسخحذف
  7. نکاتی چند در مورد روز بیست و دو بهمن
    1. هيچ فرمانده اي تمام لشگر خود را در اسب تروا براي نفوذ به ميان دشمن نفرستاده بود که در 22 بهمن فرستادند.
    2. هيچ لشگري بدون هدف مشخص به عملياتي دست نميزند که سرگرداني را در صفوف خود دامن بزند، که زدند.
    3. هيچ مبارزه اي بدون تعيين صف مشخص خود ( و سازماندهی لازمه برای آن ) و تعيين وقت و میدان نبرد به سود خود به تهاجم دست نميزند که در 22 بهمن به سوي ان رفتند.
    4. هر کسي هم که بگويد ما به جنگ کسي نميرويم و فقط اصلاح امور را مي خواهيم، خوب
    بنگرد بر رفتار رژيم ديکتاتوري که به هر روز اعلام تظاهرات مردم ، به عنوان روز و ميدان نبرد مينگرد، و با انبوه ذوب شده گان در ولایت فقیه خون آشام و لباس شخصی های جنایتکار به سوی مردم لشگر کشی میکند ، و حتي حضور در فضاي مجازي را هم جنگ نرم ميبيند و با باتون و گاز اشک آور و شکنجه و تجاوز ونمایش اعترافات تلویزیونی و دروغگویی گوبلزی و فيلتر و هک و دستگيري وزندان و اعدام به مقابله برای سرکوب مي آيد.
    5.هيچ مبارزه اي با يک خيز به انجام نرسیده و نمي رسد. مبارزه با افت و خيز و تجربه اندوزي برای ادامه مبارزه و تلاش و امید بیشتر( با درس گیری از اشتباهات و ضربه ها و شکستها ) به پیروزی همراه است.

    6. با نگاهی به روز های آماده سازی وتبلیغات فعالان و رهنمودهای سران جنبش سبز به امواج مردمی ،و اتفاقات روز 22 بهمن، همۀ موارد بالا را بخوبی می توان دید .
    چرایی این اعمال و نتیجۀ نامطلوب روز 22 بهمن ، برای خواستها و انتظارات مردم واز سوی دگر برای اهداف برنامه ریزی شدۀ حکومت در این روز که بر خلاف اهداف شومشان ، نه تائید مشروعیت و نه نابودی جنبش آزادی خواهی و خانه نشین کردن آن را برایشان فراهم نکرد ، از نگاههای متفاوت و اهداف متفاوت تر لایه های هدایت کنندۀ جنبش سبز مقاومت آزادیخواهی مردم ایران، در برابر دیکتاتوری مذهبی و کودتای انتخاباتی آنها ریشه می گیرد ، که در فرصتی دیگر به آنها خواهیم پرداخت.
    7.جشن ملی و مردمی نوروز و چهارشنبه سوری که خار چشم دیکتاتوری مذهبی است، در پیش است. با تمام توان و تجربه اندوزی از فراز و فرود جنبش مردمی ،برای شکوفایی جنبش آزادی ایران در بهار سبز، آماده شویم.

    پاسخحذف
  8. با سلام وبلاگ قبلی من فیلتر است.
    ادرس جدید قصه های شب:
    http://ghessehaye-shab2.blogspot.com/

    ادرس وبلاگ دیگریم با نام هفت خوان :
    http://haft-khan.blogspot.com/

    پاسخحذف
  9. سکوت کن
    سکوت کن
    به یاد آنکه
    در سپیده جان سپرد
    سکوت کن
    سکوت کن
    به یاد آنکه
    به امید خلق مرد
    سکوت کن
    به یاد خشم آن شهید سربلند
    سکوت کن
    به یاد آنکه
    عاشقانه زخم خورد
    تو از سکوت
    اگر به خشم می رسی
    سکوت کن.
    دوست عزیز آپم .

    پاسخحذف
  10. محمد علی ابراهیمی جون دیگه نمیخوام به تو( هین )کنم چون الاغ بودنت رو ثابت کردی مغزت انقدر کوچیکه که فقط همین چیزای احمقانه توش جا میشه
    مطمعنا وقی داشتی فکر میکردی چی بنویسی قلبت تاپ تاپ میکرده موهای تنت هم سیخ شده بود فکر کردی هر کی بخونه تحت تاثیر قرار میگیره. خیلی خری .
    ببخشید از دهنم در رفت نمیخواستم توهین کنم.

    پاسخحذف
  11. از همین جا اعلام می کنم هیچ کدوم از اون نظرات شامل الفاظ رکیک توسط من گذاشته نشده و من روحم از این موضوع بی خبره

    پاسخحذف
  12. سلام دوست سبزم... خوشحالم از آشنایی با وبت ... تبادل لینک داشته باشیم؟

    پاسخحذف
  13. سلام دوست سبزم... خوشحالم از آشنایی با وبت ... تبادل لینک داشته باشیم؟

    پاسخحذف
  14. درود
    با شعری زیبا از احمد شاملو شاعر بزرگ آزادی به روزم

    تو را چه سود
    فخر به فلک بَر
    فروختن
    هنگامی که
    هر غبارِ راهِ لعنت‌شده نفرینَت می‌کند؟



    تو را چه سود از باغ و درخت
    که با یاس‌ها
    به داس سخن گفته‌ای...

    پاسخحذف
  15. دوست و همرزمم
    برای سومین بار فیلتر شدم
    لینکمو اصلاح کن لطفاhttp://sodas4.blogsky.com/

    پاسخحذف
  16. سیامک جان کجایی، خوبی؟
    حکومت نظامی با ابعاد غیرقابل باور یعنی همون چیزی که توی 22 بهمن دیدیم!
    خاطره ی حضور من
    به روزم

    پاسخحذف
  17. سلام همرنگ

    نخست براي گرفتن وفاداران شاه آمدند

    من هيچ نگفتم

    زيرا من وفادار کسی نبودم.

    بعد براي گرفتن قسم خورده ها و اعضاي حزب آمدن

    من هيچ نگفتم

    سپس براي گرفتن وهابی ها آمدند


    من باز هيچ نگفتم

    زيرا من . . . بودم

    سرانجام براي گرفتن من آمدند

    ديگر كسي براي حرف زدن باقي نمانده بود
    برتولت(با اندکی تصرف)

    پاسخحذف
  18. سلام سری به پایگاه ملی بزن و تبادل لینک کن سپاسگذاریم
    www.chapar.iranblog.com

    پاسخحذف
  19. آیا چهارسنبه سوری را زمان مناسبی برای حضور جنبش سبز میدانید؟؟؟؟

    پاسخحذف
  20. شب است و چهره ی میهن سیاه است...نشستن در سیاهی ها گناه است...

    پاسخحذف
  21. مي خواهم با شما تبادل لبنك كنم
    شما لتنك شديد

    پاسخحذف
  22. 1 کم به حرفام گوش کنید راستی سلام.
    این واسه اونایی که موافق رژیمن:
    این رژیم چه گلی به سر ما زده جز این که همه پسرودخترارو هریسو خراب کرده من فقط همینشو میگم کاری با سیاستشون ندارم باورنمیکنین 1 سربرین تو چت روم ببینین چی مینویسن ببینین چقدربی فرهنگیم خیره سرمون ما کوروش داریم هرکسیم از این رژیم موافقت میکنه 1 جورایی واسش سود داره سرهمو دیگه کلاهع نذاریم هان؟
    واما مخالفان:
    دوستان عزیزم این راهش نیست شمابا این کارا خودتونو به کشتن میدین فقط این بد بخت خونوادهاتون چه گناهی کردن بشینید 1 را حله درست پیدا کنید نه این که با مشت برین به جنگ سرب داغ.
    واسه همتون آرزوی موفقیت دارم چه مخالفاچه موافقا ما همه ایرانییم بچه ها درست نیست باهم بدبرخورد کنیم کاش همه آمهای دنیا 1 روزی بفهمن که از این دنیایی کثیف جز خوبی و بدی چیزی نمیشه برد.
    ببخـــــــــــشــید خیلی حــرف زدم.

    پاسخحذف