۱۳۸۸ اسفند ۴, سه‌شنبه

یادگاری ..................

یادش بخیر.یاد روزهای قبل از انتخابات.یک مدت طعم آزادی رو چشیدیم.دراین روزها تونستیم بگیم چه میخواهیم.ولی دوستان ما گول خوردیم.ما رو گول زدند.ماخواهان اصلاحات بودیم به نام تغییر بردنمون پای صندوقها رایمون رو دزدیدند جمعیت میلیونی مارو به نفع خودشون مصادره کردند.فریاد تغییر مارو به نفع خودشون سردادند هیچ کسی حتی کودتاچیان هم فکر نمیکردند که این جمعیت
40 میلیونی پای صندوقها بیان و رای بدن ما گول خوردیم.چقدر خام بودیم که فکرمیکردیم اینها اجازه میدن کاندیدای محبوب ما به ریاست جمهوری برسه.دلم برای روزهایی میسوزه که ما در خیابانها بودیم و برای میرحسین تبلیغات میکردیم.مثل ندا مثل سهراب
مثل اشکان و همه کسانی که روزی با ما در خیابانها بودند و الان در کنار ما نیستند چون از این انتخاب شوکه شده بودند و طاقت نیاوردند که به همین راحتی رایشون مصادره بشه و برای گرفتن حقشون خون دادند.
زمانی بود که من از سردادن شعار مرگبر این و مرگ بر آن بیزار بودم.هرچند الان 31 ساله در کشور ما این شعارها مد شده. سرداده میشه ولی من بیزار بودم.اما متاسفانه در این چند ماه به جایی رسیدم که میتونم به راحتی این شعارهارو به زبان بیارم.

مرگ بر دیکتاتوری اسلامی

مرگ بر رهبر این دیکتاتوری اسلامی

مرگ بر کفتارهای سپاهی و بسیجی

و مرگ بر من اگر سازش کنم

واقعا برای کسانی که فکرمیکنند این ولی وقیح از طرف خدا امده متاسفم.این احمقها فکر میکنند توهین به این به اصطلاح رهبر توهین مستقیم به خداست.این افراد در وبلاگها پرسه میزنند و به راحتی به وبلاگ نویسها و خانواده هاشون توهین میکنند و دم از اسلام و مسلمان بودن میزنند.ننگ بر این اسلامی که شما اجرا میکنید.شما حتی به سخنان پیامبرتون که گفته به انسانها احترام بگذارید عمل نمیکنید.ننگ بر این ادب اسلامی شما
این نوشته ها شاید بخشی از وصیت نامه من باشه که پیشاپیش نوشتم چون من اصلا قصدسکوت کردن ندارم و عاقبت فریاد زدن در این زمانه مرگ ونیستیه.شاید اگر سکوت کنم و مثل گوسفند زندگی کنم سالیان زیادی زنده باشم ولی زنده بودن با زندگی کردن تفاوت زیادی داره.من به عنوان یک عضو از این جنبش قول میدهم کشورم رو از این خوکها پس بگیرم.تعهدی به پدرم کوروش کبیر دارم و نمیتوانم عهدشکنی کنم.همه انسانهای آزاده دنیا از قوانین پدر ایران پیروی میکنند ولی در کشور خودش فرزندانش رو به دلیل ازادی خواهی مپکشند.پسران و دخترانش رو به کهریزکها و اوینها میبرند و شکنجه میکنند.
((پدر)) من به تو قول میدهم که سکوت نکنم .مانند یک آریایی تا آخرین قطره خونم رو در راه میهنم بدهم.

زنده باد آزادی

زنده باد فرزندان کوروش کبیر

پاینده ایران

۴۲ نظر:

  1. درود بر سیامک عزیز
    ایران وطن ماست...کوروش پدر ماست.همه با هم ایران رو نجات میدیم.

    پاسخحذف
  2. سلام سیامک عزیز
    ببخشید من بعضی وقتها نمیتونم براتون کامنت بذارم،،نمیدونم چرا.مثلا و3 پست قبلیت هر کاری کردم نشد تو وب خودم بهت جواب دادم.
    حرفات یه خورده بوی ناامیدی میده هموطن...؟؟
    به هر حال میر3 پیروزی...نگران نباش.

    پاسخحذف
  3. دعاي مخصوص سال نو

    ● خداوندا 100 ملت متمدن آفريدي و ما را عضو هيچ کدام قرار ندادي تو را شکر مي گوييم که اينگونه قدر خوشي نداشته را به ما فهماندي.
    ● خداوندگارا همه ممالک دنيا را به سمت پيشرفت رهنمون شدي ، ما را عقب گرد فرمودي تو را شکر مي گوييم که لذت زندگي در تاريخ صدر اسلام و حتي جاهليت قبل از آن را به ما نمودي .

    ● خداوندا اگر چه شکمهايمان گشنه است اگرچه حقوقي نمي گيريم اگرچه هزار آرزو در يک جيب و هزار تومان در جيب ديگر داريم تو را شکر.....

    پاسخحذف
  4. salam.ghoseye gozashtar nakhor hata age eshtebahi daresh anjam dadaim.ke nadadim.hamrazme man age ma un moghe paye sandoghaye ray nabudim emruz nemitunestim faryade haghkhahi sar bedim.age una un ruz taghalob nemikardan emruz kheilia mese man varede siasat nemishodan.una ba in kareshun be hamechizeshun gand zadan.pas ghoseye ye mosadereye gholabio nakhor.
    taklif un baddahanam ke malume.
    ma irano misazim.abadesh mikonim.juri ke dobare beshe behesh eftekhar kard

    پاسخحذف
  5. سلام
    دلتنگیهایت را با خون دل می خوانم.و هر دم می گویم
    ننگ بر این ولایت و حکومت.

    پاسخحذف
  6. وصیت نامه چیه سیامک جان!
    این حرفا رو بریز دور
    درست می شه همه چی! این حس ناامیدی درست می شه، فعلن هممون گیرشیم
    صبور باش پسر و آروم
    سکوت ِ قبل از فریاد و که جریانش و می دونی.

    پاسخحذف
  7. راستی من چرا شمارو لینک نکرده بودم آیا؟!؟
    عذر تقصیر

    پاسخحذف
  8. قلمم بوی نباید میده.. من می نویسم ...
    تولدم مبارک وقتی همه توی شهر مرده ان..............
    سبز باشی

    پاسخحذف
  9. درود بر شما هموطن گرامی
    بنده مطلقا آزادی خواه هستم اما مرگ را برای هیچ کس نمی پسندم.به هر حال عده ای خودکامه با هر اسمی مثلا ولایت فقیه در صدد ارضای نیازهای خودشان برمی آیند.

    پاسخحذف
  10. مرگ بر سیاهی دل این دولت نامردان مرگ بر همه وجودشان ناکار باد مرگت باد ای کیف ها

    پاسخحذف
  11. سیامک جان با سازش و سکوت مخالفم اما با اهدای جان بیش از این دو مخالفم!
    بجنگ تا زندگی بهتری داشتی نه مرگ بهتری
    اولویت زنده ماندن و سالم بودن است
    مرده تو به هیچ دردی نمیخوره
    آدرس ما هم 6 شده

    پاسخحذف
  12. اقا سیامک مطلبت قشنگ بود حرف دل خیلی ها رو زدی
    اما نباید ناامید باشی چون ناامیدی ریشه همه شکست هاست انرژِی مثبت داشته باش و این و به دیگران هم منتقل کن ما پیروژ میشیم و سرزمین سوختمون رو از دست مفت خور ها پس میگیریم و برای اباد کردنش تلاش می کنیم
    پیش به سوی ازادی

    پاسخحذف
  13. زنده باد آزادی

    زنده باد فرزندان کوروش کبیر

    پاینده ایران

    پاسخحذف
  14. دوستان عزیزم درود بر شما
    از این همه لطفی که به من دارید واقعا ممنونم.این فقط یک دردنامه است وگرنه من اصلا و ابدا قصد مردن ندارم .من هدف دارم میخواهم با شما دوستانم آزادی رو در آغوش بگیرم.میخواهم برای زندگی بهتربجنگم.به قول کوروش عزیزم مرده من به چه دردی میخوره من باید زنده باشم تا مفید باشم.
    زنده باد آزادی
    زنده باد فرزندان کوروش کبیر
    پاینده ایران

    پاسخحذف
  15. دوباره فیلتر شدم .لطفا" لینک منو اصلاح کنید.
    http://abadansabz5.blogspot.com

    پاسخحذف
  16. دوباره فیلتر شدم .لطفا" لینک منو اصلاح کنید.
    http://abadansabz5.blogspot.com

    پاسخحذف
  17. توصیه می کنم این وبلاگ را مطالعه کنید.
    http://andisheh1973.blogspot.com/

    پاسخحذف
  18. آب دهان و تف و ادرار
    بروزم

    پاسخحذف
  19. ببین خودت شروع کردی پس منتظر هرچیزی باش.حساب خودت و همه ی این لینکای مسخرت میرسم از همین ندای آزادی شروع میکنم.فقط ببین.بدبختتون میکنم.

    پاسخحذف
  20. ببین آقا یا خانم ((من))برو بذار باد بیاد
    چاییدی

    پاسخحذف
  21. سلام آدرس این وبلاگ رو در بلاگ هر بسیجی و هر آخوندی بگذارید لطفا تا بدانند که جنایاتشان آشکار خواهد شد و شناسایی میشودند بدست سربازان کوروش سریعا به تمام سبزها اطلاع رسانی کنید که آدریس این وبلاگ را *
    mahmoodchakhan.mihanblog.com
    در بلاگ تمام شهرستانیها و بسیجیها و همچنین آخوندا بگذارند...

    در جواب به اون ی که با اسم من گفت نظر میذاره :

    ای رفتگر گر میتوانی این خسو خاشاک را با جاروت بکشو ببر ای فاحشه مغزی ای غضنفر کیسه دوز برو واسه رهبرت کفن بدوززززززز

    پاسخحذف
  22. چقدر عصبانی و ناراحت آقای سیامک...راستش من تا چند ماه پیش مثل شما بودم تا زمانیکه نامه سحابی را خوندم.احتمالاً خواندید اما اگر یادتون رفته یک بار دیگه مرور کنید!سحابی گفت گاهی وقت ها درد سکوت از خوردن گلوله بیشتره!والان زمان نترل احساساته!اجازه ندیم عصبانیمون کنند!راه پیشبرد مقاصد آنها همینه!

    پاسخحذف
  23. سیامک جان بابت لینک دانلود سپاس.
    با این ها هم زیاد کل ننداز، اعصابت خورد می شه
    من کلن همشون و که یک نفر هم بیشتر نیست حذف می کنم.
    پاک ِ پاک.

    پاسخحذف
  24. salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam...hesabi delam tang shode bood barat!!!kheili khoshal shodam oomadi

    پاسخحذف
  25. محمد علی ابراهیمی۷ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۱۹:۲۶

    این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  26. جنبش آگاهی رمز آزادی
    سوال ما این است؛ آيا جواب انديشه، ترور انديشه، تخريب انديشمندان، تفتيش عقايد و بردن به قتلگاه انديشه هاست؟
    برای دفاع از حقیقت راههای مختلفی در ادوار گوناگون تاریخ مورد استفاده حماسه سازان ملتها قرار گرفته است اما ما با یقینی آمیخته به شعور و تجربه، آگاهی را رمز آزادی می دانیم و ایمان داریم اگر مردممان آگاه شوند دیگر هیچ زنجیری نمی تواند آنان را به بند بکشد یا حرکت آزادی طلب آنان را سرکوب یا منحرف نماید.
    ما حامیان ایلیا بیانیه هفدهم منصورون را به عنوان یک الگوی قابل اتکا برای حرکتی همه جانبه در راه آزادی به همه حامیان حق و هواداران آزادی معرفی می کنیم . ما به همراه میلیونها ایرانی در صف مبارزان راه آزادی و عدالت ایستاده ایم و می دانیم که حق گرفتنی است و نه دادنی. بنابراین تا پای جان خود در این راه خواهیم کوشید و به هر قیمتی که شده، بندهای چندگانه بیانیه هفدهم نمایندگی گروه منصورون در امریکا را اجرا خواهیم کرد و در اجرای این برنامه ها، تا جائی پیش خواهیم رفت که کالبد طالبان مذهبی ایران را بی حرکت و عاری از علائم حیاتی ببینیم و آنگاه آزادی را جشن خواهیم گرفت...

    پاسخحذف
  27. http://xs.to/image-077B_4B815947.jpg


    http://xs.to/image-4873_4B86B145.jpg

    پاسخحذف
  28. محمدعلی اینجا وبلاگ منه اگر حرفی با یهدا داری برو تو وبلاگ خودش بنویس

    پاسخحذف
  29. با سلام بر دوست عزیز
    ممنون پیام شما.لینک ما هم مثل اینکه از قلم افتاده.

    پاسخحذف
  30. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  31. این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.

    پاسخحذف
  32. درود
    موفق باشید
    با هم باشیم موفق می شویم

    پاسخحذف
  33. سلام.
    ممنون که بهم سر زدی دوست عزیز.
    نظر لطفته.
    خوشحال شدم.
    سبز باشی.
    به امید آزادی.

    پاسخحذف
  34. سلام عزیز ممنون از حضور سبز شما
    آری پاینده ایران و درود به بزگ مرد تاریخ ایران زمین دکتر محمد مصدق.یادش جاودان
    سبز باشی

    پاسخحذف
  35. محمد علی ابراهیمی۹ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۳۶

    ای بابا سایت تو هم که یتیم شد سیا !
    برو سایت یهدا ببین بدبخت از همه جا بریده و علنا گفته خسته ام و بازنده !
    سیا تو هم جمع کن این مزخرفات را و برو یه سایت دیگه بزن مثلا برو یه سایت بزن و در مورد این عقاید تمسخر امیزت بنویس تا پیرو پیدا کنی !!!!!!!!
    البته خودمونیم چه جوکستانی می شود !

    به هر حال ....................

    پاسخحذف
  36. محمد علی ابراهیمی۹ اسفند ۱۳۸۸ ساعت ۲۱:۳۶

    رهبر من نور چشمان من است / عشق او آیین و ایمان من است

    ذوالفقار حیدری در دست او / طاعتش میثاق و پیمان من است

    سیدی از نسل پاك فاطمه / هم ز نسل شیر یزدان من است

    در ولایت وارث آل نبی / جانشینی از امامان من است

    همچو مه تابد به قلب شیعیا ن / نائب خورشید پنهان من است

    در هدایت سوی حق آرد مر ا / این هدایت سمت قرآن من است

    دوستانش دوست می دارم همی / دشمن او دشمن جان من است

    آنكه مهر او ندارد در وجو د / بی گمان همكیش نادان من است

    در سخن چون ابر می بارد به دل / در كویر خشك باران من است

    در حضورش موج دریا دیده ام / در كلامش راحت جان من است

    در نگاهش غرق دریا می شو م / واژه هایش در و مرجان من است

    قلب تارم را صفایی می دهد / جامع فكر پریشان من است

    من مرید آن دل وارسته ام / او مراد و پیر عرفان من است

    بوی یوسف می دهد پیراهنش / گرچه خودیعقوب كنعان من است

    من چو بلبل او چو باغ پر زگل / من چوبرگ او سرو بستان من است

    آرزوی دیدنش دارم به دل / در فراقش شهر زندان من است

    ای خوش آن روزی كه بینم رهبرم / ساعتی در خانه مهمان من است

    هرگز ای یاران دعایش می كنید / شب نمازش ذكر یاران من است

    روی خوبش با دو چشمت دیده ای / چهره اش چون ماه تابان من است

    غرق دریای تهاجم را چه غم / ناجی كشتی ز طوفان من است

    گر چه دشمن نقشه ها دارد بسی / حامی او حی سبحان من است

    در امانت او ‹‹ امین ›› انقلا ب / در شجاعت شیر میدان من است

    راه او باشد ره پیر خمین (ره) / رهرو راه شهیدان من است

    افتخار ما بود ‹‹ سید علی ››/ سرور من جان جانان من است

    چون فقیه وعالم است ودین شناس / مرجع تقلید دوران من است

    روز ششم ماه تیر از سال شصت / رهبرم جانباز ایران من است

    ای خداوندا نگهدارش تو با ش / چون دعای او نگهبان من است

    شعر امروزم كه وصف رهبر است / بهترین اشعار دیوان من است

    پیروانش نی به پاكستان و هند / درفلسطین است و لبنان من است

    گوئیا مهدی(عج) چنین گوید كه او / بهترین اصحاب و یاران من است

    پاسخحذف
  37. قسم به نهاد هستی که اول واخرش نا پیداست

    با تو همعقیده وهم سازم
    ولی انچه با ما کردند مال امروز ودیروز نیست
    چون این ملایان مفعول از زمانی که شاه اسماعیل صفوفی لعنت تاریخ براو باد از جبل عامل لبنان بذر همین جرثومه هارا اورد وشیعه را ترویج کرد شروع شده
    وقرنهاست این زالوها درکنار مردم ایران با لباسهای گوناگون از خون وجان ملت تغذیه میکنند وبا ترفندهای مخصوص به خود همراه شاهان وخانها در هر کوی وبرزن در فریب مردم واستحمارشان مشغولند وهمیشه در کنار حکومتهای وقت جایگاه خودرا داشتند تا اینکه در زمان شاه نادان پهلوی قدرت ویزه پیدا کردند وبا احداث حوزه علمیه ونهادینه شدن حزب انها قدرت خارق العاده ای را دست وپا کردند
    وشاه نادان ودستگاهش به همه مخالفان خود چنگ ودندان نشان داد ولی این روبه صفتان را در پستو خانه خود پرورش داد واز خدمت سربازی معاف کرد مبالغی را شهریه به صورت غیرمستقیم پرداخت میکرد وازادی عمل درامور مالی را به انها داده بود که وجوهی را با عناوین مختلف از مردم اختلاس کنند وخلاتصه این ستمگران میش صفت دیروز عاقبت براین فکر افتادند که چرا بالاترین مقام کشور ما نباشیم از این رو با حمایت دیگر استعمارگران بزرگ دنیا شاهنشاهی را برانداختند وولایتمداری را برجایش گذاشتند واسم حسن کچل را کچل حسن نامیدند وتنها فرقشان اینکه این گرگهای گر گرفته هوشیارتر از شاهان هستند ومیدانند که چگونه مردم را فریب دهند وبرایشان تنها حکومت مهم است وبقیه حرفها مفت است وپرت وپلا
    سبز باشی برای نابودی روحانیت ویا ملایان وهراسمی که به مردم را سوراخ میکنندبا گامهای محکم قدم برداری

    پاسخحذف
  38. بادرود به پدر ایران زمین ابر مرد تاریخ کوروش
    بزرگ.
    سیامک جان بنده قبلا هم گفتم اوضاع وخیم ایران به دست آقایان موسوی وکروبی که خود سر کردگان این دیکتاتوری هستند ویکدفه رنگ عوض کردند درست نمیشود مگر با روی کار آمدن کسی که هیچ گونه تالم خاطر به این نظام ورهبران آن چه خمینی دجال وچه خامنه ای دیکتاتور نداشته باشد این آقایان که شما میگوید سر سپردگان این نظام هستند وبا روی کار آمدن آن ها همین اوضاع ادامه دارد مگر زمان ریاست جمهوری آقای خاتمی اوضاع مملکت چگونه بود که با روی کار آمدن این اقایان اوضاع سر وسامان بگیرد.بنده شخصا تا این زمان در هیچ انتخاباتی که در حکومت فاشیستی اسلامی انجام شده شرکت نکردم چون معتقدم کسی باید روی کار بیاید که ارزش ایران 2500 ساله را بداند.لطفا نظر خود را در این باره بیان کن سیامک جان.
    به امید آزادی ایران ونابودی حکومت متحجر اسلامی.

    پاسخحذف